FANDOM

Zonzain (ゾンザィン, Zonzain) jest Hollowem, który walczył z Karakura-Raizerem.

Wygląd Edytuj

Zonzain należy do "Wielkich Hollowów" i przypomina skrzyżowanie robaka i słonecznika. Jego maska i ogólny wygląd jest raczej przeciętny w porównaniu do większości Hollowów. Ogólnie, jego wygląd przypomina dziecięcy rysunek.[1]

Osobowość Edytuj

Ma zwyczaj odliczania w czasie przygotowywania się do ataku i nie był pod wrażeniem kiedy spotkał Kona (aczkolwiek próbował udawać, że jest pod wrażeniem aby oddać nastrój spotkania).[1]

Fabuła Edytuj

Hueco Mundo Edytuj

Zonzain pierwszy raz pojawił się kiedy gonił dziewczynkę. Gdy przygotowywał się do ataku na nią, został uderzony przez Kona w ciele Ichigo , który został w niego rzucony przez Tessaia. Zonzain zaatakował Kona kiedy tamten był zdezorientowany, na co Kon chwilę potem narzekał. Był też świadkiem transformacji Kona w jego alter-ego "Karakura-Raizer" i udawał bycie pod wrażeniem, ale potem stwierdził, że zrobił to aby nie psuć nastroju. Zaatakował Kona, żeby tylko chwilę potem tamten go kopnął w głowę. Wtedy Zonzain zaczął płakać używając promieni z Reishi jako łez. Chwilę potem został zabity przez Riser Beam Karakura-Raizera.[1]

Strzał Hollowa: Zonzain posiada unikalną zdolność strzelania cząsteczkami Reishi z jego oczu w postaci łez.[1]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Anime Bleach; Odcinek 213

Nawigacja Edytuj