FANDOM

Taaaki zalążek.

Zimna Wojna była początkiem najazdów Arrancarów pod dowództwem Aizena na Karakurę. Przedstawia także nowych graczy - Isshin jako Shinigami i Ryūken jako Quincy. To również czas, kiedy Ichigo uświadamia sobie, że istnieją inni Shinigami z mocami Hollowa.

Prolog Edytuj

Shinji introduction

Shinji jako nowy uczeń

Do klasy Ichigo dołącza nowy uczeń, który nazywa się Shinji Hirako. Kiedy nauczycielka czyta jego imię zapisane na tablicy, mówi, że to na odwrót. Ichigo rozmyśla nad stratą mocy przez Uryū, kiedy obok niego dosiada się nowy uczeń, który się przedstawia. Nagle Odznaka Przedstawiciela Shinigami daje sygnał o pojawieniu się Hollowa, więc Kurosaki wybiega z klasy. Chad przeprasza Shinjiego i mówi, że Ichigo zawsze taki jest. Hirako odpowiada, że tak sobie go wyobrażał.[3]

Rekrutacja Edytuj

Ichigovs.Shinji

Shinji próbuje rekrutować Ichigo do Visoredów

Później, kiedy Ichigo zabija Hollowa, spotyka Zennosuke Kurumadaniego, który pyta go kim jest. Shinigami wpierw sam się przedstawia i mówi, że jest wybrany do patrolowania tego rejonu w zastępstwie za Rukię Kuchiki. Kurosaki pokazuje mu odznakę i mówi, że jest Przedstawicielem Shinigami. Nagle za nim pojawia się nowy chłopak z klasy trzymający w ręku miecz. Ten od razu naciera, kiedy Ichigo pyta go kim jest. Shinji uspokaja go i mówi, żeby był cicho, bo mogą go znaleźć.[4]

Shinji Hollow mask

Shinji pokazuje swoją maskę Hollowa

Hirako patrzy w bok i stwierdza, że już są. Kurosaki pyta go kim jest. Ten w odpowiedzi zakłada maskę Hollowa i pyta go czy poznaje. Tłumaczy, że ma Zanpakutō, więc jest Shinigami, ale ma również maskę, co oznacza, że jest Visoredem, jak Ichigo. Chłopak mówi by dołączył do nich, bo nie pasuje do Shinigamich.[5]

Odkryte sekrety Edytuj

The Menos Grande Chasing Ishida

Uryū ucieka przed Arrancarem

Uryū ucieka przed Hollowem, który okazuje się być Menosem Grande.[6] Mimo, że utracił moce Quincy, używana na niego techniki Gintō - Heizen, dzięki czemu odrywa rękę Menosowi. Jednak okazuje się, że przeciwnik umie używać Błyskawicznej Regeneracji i dzielić swoje ciało na dwie części. Nagle Hollow zostaje zaatakowany przez tajemniczą osobę.[7]

Ryūken Pentacle

Ryūken pokazuje swój Krzyż Quincy

Okazuje się, że to Ryūken - ojciec Uryū. Mężczyzna niszczy Hollowa i mówi, że nie chodzi o to by powstrzymać Błyskawiczną Regenerację, ale by zabić zanim ten zacznie się regenerować. Uryū dziwi się w jaki sposób ojciec posiada moce, przecież w przeszłości się ich pozbył. Ryūken tłumaczy, że jego mocy nie da się tak łatwo stracić, w przeciwieństwie do Uryū, i odziedziczył wszystko po poprzedniej generacji - Sōkenie. Mężczyzna mówi, że może przywrócić synowi moce, jeśli tylko chce, ale pod warunkiem, że zaprzestanie wszelkich kontaktów z Shinigami.[8]

Grand Fisher Arrancar3

Isshin ratuje Kona przed Grand Fisherem

Kiedy Grand Fisher atakuje Kona (w ciele Ichigo), ten mówi by w końcu zamienił się w Shinigami. Po krótkiej ucieczce Grand Fisher złapał go i mówi, że jeśli nie chce zmienić się po dobroci, zmiażdży jego ciało i kości. Kiedy próbuje go złapać, pojawia się magiczna bariera wytworzona z breloczka, który Ichigo dostał od Isshina. Niespodziewanie pojawia się Isshin w stroju Shinigami i kapitańskim haori i pyta Grand Fishera dlaczego nie pobawiłby się z nim.[9]

Odniesienia Edytuj

  4. Manga Bleach; Chapter 184, page 9-16

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki