FANDOM

Aparat.png GALERIA

Ta strona lub sekcja wymaga uzupełnienia treści.
  • Wygląd

Zennosuke Kurumadani (車谷 善之介, Kurumadani Zennosuke), czasami odnoszono się do niego jako Af-san (アフさん, Afusan) z powodu jego olbrzymiego afro. Jest Shinigami, który zastąpił Rukię Kuchiki jako strażnik przestrzeni wokół miasta Karakura.

Wygląd Edytuj

Kurumadani nosi standardowy strój Shinigami i ma afro.

Osobowość Edytuj

Kurumadani wierzy, że należy do elity i jest zmartwiony faktem, że wiele ludzi w mieście Karakura jest w stanie zabić Hollowy. Mimo wszystko, był szczęśliwy pełniąc służbę w Karakurze - nawet kosztem Rukii.[2]

Fabuła Edytuj

Soul Society Edytuj

Po tym, jak Rukia Kuchiki zostaje aresztowana i zabrana z powrotem do Soul Society, Zennosuke zastępuje ją w strzeżeniu miasta Karakura przed Hollowami. Podczas pobytu w mieście, odkrywa, że niezwykle duża liczba mieszkańców może go widzieć. Również zauważa, że większość Hollowów pojawiających się w mieście jest pokonywana przez innych, zanim może się pojawić i je pokonać. Składa skargę z tym do Soul Society, ale zostaje odesłany i ma nie kolidować z osobami świadomymi duchowo wokół miasta.[2]

Bount (tylko anime) Edytuj

Zennosuke później pojawia się ponownie, gdy Rukia ściga Ririn i Kurōdo, którzy są przebrani za Bount, którzy ją przejęli. Gdy ją widzi, mówi "cześć" tylko by Rukia zignorowała go, ominęła i poszła, ale przypadkowo rani go.

Arrancar Edytuj

ZennosukeKurumadaniRunningAway.jpg

Zennosuke ucieka

Pozostaje w Karakurze po powrocie Ichigo Kurosakiego z Soul Society, którego spotyka zaraz po tym, jak ten pokonuje Hollowa. Zennosuke wrzeszczy na Ichigo i żąda, by ten wiedział kim jest. Kurosaki przedstawia siebie z Odznaką Przedstawiciela Shinigami, na co Kurumadani odpowiada, że nigdy nie słyszał o odznace. Gdy Ichigo narzeka, że odznaka jest bezużyteczne, rozmowa jego i Zennosuke zostaje przerwana przez Shinjiego Hirako.[3] Gdy Shinji i Kurosaki rozpoczynają walkę, Zennosuke patrzy z szokiem na monstrualne ciśnienie duchowe. Jest również świadkiem, jak Shinji przedstawia siebie jak Visoreda i zaprasza Ichigo do dołączenie do nich.[4] Później, jest widziany uciekając z bitwy pomiędzy Ikkaku Madarame i Edradem Lionesem. Mija Keigo Asano, który myli go z aktorem.[5]

Hueco Mundo Edytuj

Urahara puts everyone to sleep.jpg

Zennosuke ogląda, jak Urahara powoduje, że wszyscy zasypiają

Ranny Zennosuke ostrzega Zespół Karakura-Raizer, że Arrancar nadchodzi. Po otrzymaniu pomocy medycznej w podziemnym pokoju treningowym Urahary, pomaga Zespołowi Karakura-Raizer w pokonaniu bezimiennej kobiety Arrancar i w zniszczeniu jej fortecy. Zennosuke nie zasypia od razu po zwycięstwie, i jest widziany z Tessaiem, Jintą i Ururu, gdy Urahara aktywuje Tenkai Kecchu.[6]

Sztuczna Karakura Edytuj

Zennosuke stalls Aizen E307.png

Zennosuke hamuje Aizena

Zennosuke zostaje znaleziony nieprzytomny w prawdziwym mieście Karakura w Soul Society przez Keigo Asano, który zabiera jego Zanpakutō.[7] Później, gdy Keigo, Tatsuki Arisawa, Mizuiro Kojima, Chizuru Honshō i Don Kanonji uciekają przed Aizenem, Keigo usiłuje walczyć z Aizenem, rozumiejąc, że tylko Zanpakutō Zennosuke jest jedynym przedmiotem, który nie zostanie zdezintegrowany przy kontakcie, jednakże zanim Keigo może spróbować zaatakować Aizena, Zennosuke przybywa i odpycha Keigo, zabierając jego Zanpakutō z powrotem. Keigo zauważa, że Zennosuke trzęsie się, na co Kurumadani odpowiada, że nie może pozwolić, by amatorzy jak Keigo używali jego Zanpakutō. Uwalnia swój Zanpakutō i używa jego specjalnej zdolności, usiłując uwięzić Aizena pod gruzami. Nawołuje wszystkich do ucieczki, doprowadzając Keigo do zastanowienia się, czy to wszystko, co jego Zanpakutō potrafi. Aizen jednakże bez wysiłku przełamuje gruzy i kontynuuje ściganie Zennosuke i grupy Keigo, gdy uciekają przed nim. Zostaje mu to przerwane przez nagłe pojawienie się Gina Ichimaru, który informuje, że wrócił.[8]

Gdy Gin zdradza Aizena, grupa ucieka dalej, ale szybko wpadają ponownie na Sōsuke. Gdy pojawia się Ichigo, nazywa Zennosuke "Imoyama-san" (イモ山さん), zmuszając Shinigamiego do wydarcia się na niego. Kurosaki mówi wtedy grupie, by stała tam gdzie jest[9] i zmusza Aizena do przeniesienia się do innej lokacji.[10]

Tysiącletnia Krwawa Wojna Edytuj

Zennosuke budzi Ryūnosuke i pyta go, jak może spać w pierwszym dniu swojej misji. Później wyrusza z nim i Shino do Karakury. Kurumadani, widząc obitą twarz Yukiego, pyta go, co się stało. Chłopak odpowiada, że od urodzenia ma taką twarz. Zennosuke wierzy mu i mówi, że mają eliminować Hollowy i się nie kłócić.[11]

Moc duchowa: Kurumadani posiada średni poziom duchowej energii.

Zanpakutō Edytuj

Tsuchinamazu 307.gif

Tsuchinamazu powodujący trzęsienie ziemi

Tsuchinamazu (土鯰, Sumokształtna Gleba): W zapieczętowanej formie, Tsuchinamazu jest średniej długości kataną z tsubą o prostokątnym kształcie.[7]

  • Shikai: Gdy zostaje uwolniona z komendą Powitaj (おはよう, ohayō)[1], przybiera formę koła wiatru i ognia z drewnianą rękojeścią osadzoną w ostrzu. Ta rękojeść jest owinięta w niebieski materiał, który opada w postaci dwóch małych wstążek, które są rozwinięte przez dodanie dwóch małych dzwonków na każdym końcu.[12]
Specjalne zdolności Shikai: Przez uderzenia i błyskawiczne przebicie ziemi, Tsuchinimazu jest w stanie utworzyć szczelinę w otaczającej ziemi i powodując, że odłamki zaczynają stawać do góry. Te odłamki mogą uformować ostre kolce, zdolne poprzebijać wrogów. Zennosuke również pokazał, że używa tych fragmentów, by utworzyć prymitywną klatkę z ziemi, aby całkowicie uwięzić wroga w środku.[13]

Występy w innych mediach Edytuj

Zennosuke pojawia się w grze wideo Bleach: Soul Carnival. Choć oddział, w którym jest członkiem, nie został przedstawiony w mandze, gra przedstawia go jako członka 13. Oddziału, gdy jest potrzebny do odblokowania "Bonus: 13. Oddział". Również pojawia się w Bleach: Flame Bringer jako boss.

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 Bleach Official Character Book Souls, strona 65
  2. 2,0 2,1 Manga Bleach; Rozdział 88.5
  3. Manga Bleach, Rozdział 184
  5. Manga Bleach, Rozdział 202, strona 12
  6. Anime Bleach; Odcinki 213-214
  7. 7,0 7,1 Manga Bleach; Rozdział 412, strona 16

Więcej z Fandomu

Losowa wiki