FANDOM

Zadziwiająca prawa ręka jest dwunastym odcinkiem anime Bleach.

Opis Edytuj

O12 przynęta na Hollowy

Przynęta na Hollowy Ishidy

Ishida wyjmuje wyglądającą jak pierścień przynętę na Hollowy, po czym objaśnia zasady pojedynku. Ten, który w ciągu doby zabije więcej najeźdźców, wygra. Ichigo protestuje, ale Uryū skrusza przedmiot i po chwili z Garganty wyłania się pierwszy Hollow, którego ten niemalże od razu zabija. Kurosaki w wyniku frustracji powala Ishidę na ziemię i już zamierza okładać go pięściami, ale ten wybrania się, mówiąc mu, że powinien zająć się wyzwaniem, przy czym przypomina, że Hollowy najbardziej lubią atakować ludzi z wysokim poziomem Mocy Duchowej. Zastępczy Shinigami przypomniał sobie o Karin i Yuzu, przez co od razu ruszył w ich stronę. Za nim udał się Kon. Uryū, mówi sam do siebie o słabości Ichigo i sposobie pokonania go. Myśli chwilę o swoim dziadku, po czym dobywa swojego łuku i wyraża swą nienawiść do Shinigami.

O12 duch przeszkadza Tatsuki w rozmowie z Orihime

Tatsuki, Orihime i dowcipny duch

Tatsuki robi sobie przerwę na treningu i jest przy okazji świadkiem wyznań miłosnych dwójki duchów. Wracając na trening spotyka Orihime, która chce zamienić z nią słowo, jednak pewnemu duchowi zachciewa się zaczepić Arisawę, więc ta odgania go i dopiero wtedy wysłuchuje Inoue. Wtedy jednak w jednym z budynków szkoły rozbija się szyba i wszyscy idą zbadać przedziwne zjawisko. 

Z Garganty wyłania się coraz więcej Hollowów. Komunikator Duchowy Rukii co chwila odczytuje pojawianie się kolejnych. Sado i jego koledzy wracają do szkoły przed końcem przerwy na lunch, gdy znikąd pojawia się Hollow, którego ów koledzy biorą za wybuch gazu z racji, iż go nie widzą. Chad odpycha ich i sam robi unik zaraz przed tym, jak zjawa wymierza cios. Yasutora zauważa, że Hollow poluje właśnie na niego, przez co zaczyna biec tam, gdzie nikt nie będzie wmieszany w walkę. Karin, która grała na boisku z rówieśnikami w piłkę nożną, odpuszcza sobie grę i zmierza do domu, ale na jej drodze staje Sado.

O12 mały Sado i jego dziedek Oscar

Sado i jego dziadek

Chwilę ze sobą konwersują, lecz wtem pojawia się Hollow, znów powodując niemałe zamieszanie. Sam Yasutora ledwo go widzi, ale Karin nie ma z tym najmniejszych problemów. Postanawiają wykorzystać to w walce z nim, jednak wróg utrzymuje przewagę i powala chłopaka. Pojawiają się koledzy dziewczyny, która próbuje ich przegonić, jednak bez skutku. Kurosaki rzuca się na jednego z nich i coś krzyczy, a Sado wspomina przeszłość, w której jego dziadek gani go za to, że znów kogoś uderzył. Przypomina jego zalety i komentuje tym, że wielu może o nie tylko prosić Boga. Zwraca mu uwagę na to, że musi być miły, a fakt, iż ma on takie duże pięści nie jest bez przyczyny. Sado mówi do siebie w myślach, że jego pięści nie są po to, by ranić, a jego wielkie ciało jest po to, by chronić, po czym prosi o siłę.

O12 Sado aktywuje Brazo Derecha de Gigante

Brazo Derecha de Gigante Chada

W tym momencie jego pięść zderza się z tą Hollowa, co wytwarza wielki błysk, a bestię pozbawioną ręki odrzuca. Yasutora zyskuje nową moc. Jego ręka zmieniła postać na Brazo Derecha de Gigante. Hollow wstaje i szykuje się kolejny atak. Chad poraz kolejny wymierza cios, który okazuje się być ostatecznym. Walka wygrana. Wtedy nadbiega Karin i pyta Sado, czy wszystko z nim w porządku. Ten, by potwierdzić swój stan, unosi kciukwgórę, co dziewczyna uznaje za obciachowe. Chad jednak momentalnie obala się na ziemię. Pyta Kurosaki, czy nie jest ranna. Odpowiedź, że tylko on jest ranny, uznaje za dobrą, przez co dostaje solidne kopnięcie w głowę. Siostra Ichigo każe mu się nie ruszać i pobiegła zawołać do pomocy ojca.

O12 Numb Chandelier pojawia się

Postać na dachu budynku

Orihime, Tatsuki i Chizuru zamiatają z podwórka szkło po zbitej szybie w oknie. Inoue przypatruje się dachowi, z którego wychyla  się dziwna postać i wydaje się na nią patrzeć.

Występujące postacie Edytuj

Walki Edytuj

Użyte moce i techniki Edytuj

Użyty Fullbring:

Pozostałe moce:

  • Kojaku (弧雀, Łuk Wróbla)

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki