FANDOM

Yumichika Ayasegawa kontra Shūhei Hisagi jest jedną z walk trwającą podczas Inwazji Ryoka.

Prolog Edytuj

11. Oddział dołącza się do Ryoka i razem z nimi szuka Ichigo Kurosakiego. Tetsuzaemon Iba, Sajin Komamura, Shūhei Hisagi i Kaname Tōsen przybywają aby ich zatrzymać.[2]

Squad 7 squad 9

Hisagi z pozostałymi przybywa by zatrzymać 11. Oddział

Członkowie oddziału są zaskoczeni widokiem kapitanów. Yumichika uspokaja trzęsącego się ze strachu Aramakiego i mówi, że mają przewagę liczebną. Zaraki stwierdza, że pokona ich sam, 1 na 4. Komamura i Tōsen stwierdzają, że Kenpachi jest zbyt pewny siebie, ale ten namawia by zaatakowali go jednocześnie. Makizō pyta co mają robić, ale kapitan każe mu odejść. Mężczyzna załamuje się, a Yachiru tłumaczy, że kiedy Ken-chan jest podekscytowany, nie powinien mu przeszkadzać. Grupa postanawia kontynuować poszukiwania i zostawić walkę Zarakiemu. Tōsen stwierdza, że oprócz dumy, Kenpachi stracił jeszcze zmysły, na co ten odpowiada, że nigdy nie miał czegoś tak bezużytecznego.[3] Do walki piersi ruszają Iba i Hisagi, na co Zaraki strasznie narzeka. Niespodziewanie przybywa również Yumichika i Ikkaku gotowi do walki. Kenpachi zgadza się, ale mówi by nie wchodzili mu w drogę, bo inaczej ich posieka. Ayasegawa udaje się do Shūheia i proponuje by się oddalili. Wicekapitan mówi, że jemu to nie robi różnicy.[4]

Bitwa Edytuj

YumichikaReleasesHisTruePower

Yumichika uwalnia prawdziwą formę Shikai

Hisagi z łatwością pokonuje przeciwnika i zauważa Bankai kapitana Tōsena i zastanawia się czy znajdował się w takiej sytuacji, że musiał go wyzwolić. Chce tam ruszyć, ale Yumichika wstaje i mówi, że to nie koniec. Shūhei stwierdza, że ich walka się już zakończyła, ale członek 11. Oddziału wyjaśnia, że walka trwa dopóki któryś kombatant nie umrze. Wicekapitan mówi, że żołnierz piątej rangi z pewnością nie pokona wicekapitana. Yumichika wyjaśnia, że jest piąty tylko dlatego, że liczba cztery jest nie ładna, a trójka była zajęta przez Ikkaku. Wybrał piątkę, bo jest bardzo podobna do trójki. Następnie mówi, że w 11. Oddziale osoby, które mają Zanpakutō na bazie Kidō, są odrzucani. Prosi aby nie mówił o tym Ikkaku ani kapitanowi, po czym wyzwala swoją prawdziwą moc.[5]

Następstwa Edytuj

Yumichika2

Yumichika zaskakuje Kenpachiego po pokonaniu Hisagiego

Yumichika cały w skowronkach udaje się do Zarakiego i pyta czy jego walka się skończyła. Kapitan odpowiada, że Komamura powiedział coś o Yamamoto i uciekł. Widząc wielką radość na twarzy podwładnego, pyta jaki jest temu powód. Patrzy na niego i dziwi się, że wygrał bez żadnych ran. Ayasegawa odpowiada, że pobrudził trochę ubranie, ale poszedł je zmienić. Stwierdza, że jest tak podekscytowany, ponieważ dawno tak nie walczył. Hisagi leży na dachu budynku i mówi, że nigdy nie widział takiego Zanpakutō, które by wchłonęło całe Reiryoku przeciwnika.[6].

Odniesienia Edytuj

  1. Bleach Official Character Book Souls, strona 262

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki