FANDOM

Yosuke jest Plusem, który podróżuje po świecie ludzi. Występuje tylko w anime.

Wygląd Edytuj

E316 Hitsugaya and Hollow Yosuke

Yosuke jako Hollow

Yosuke przybrał postać małego chłopca. Z powodu swojej nieśmiałości, ma rumieńce na twarzy. Ma czarne włosy, które są ułożone w dół. Nosi sweter kahki z dziecięcą niebieską koszulką i czarne spodnie. Jego Łańcuch Losu znajduje się na klatce piersiowej.

Jako Hollow, Yosuke jest znacznie większy i bardziej muskularny. Ma zieloną skórę i długie szare włosy. Na jego muskularnych ramionach są umieszczone dwa kolce, których używa w walce. Jego nogi pokryte są brązowym futrem. Dziura Hollowa jest zlokalizowana na brzuchu.[1]

Osobowość Edytuj

Jak twierdzi Haru, Yosuke jest bardzo nieśmiałym chłopcem, często chowając się za drzewem lub Haru i rumienił się, podczas rozmowy z Karin i Tōshirō. Jest bardzo zdeterminowany, by zobaczyć śnieg.[1]

Historia Edytuj

Gdy jechał na narty ze swoimi rodzicami, doszło do strasznego wypadku. Wielu ludzi straciło życie, a wśród nich był Yosuke. Od tego momentu, bardzo chciał zobaczyć śnieg. Od ich pierwszego spotkania, Yosuke żył z Haru, która się nim wspaniale zaopiekowała. Używała swojego Reiatsu, by powstrzymać Yosuke do zamiany w Hollowa.[1]

Fabuła Edytuj

E316 Haru introduces Yosuke to Karin Hitsugaya

Yosuke obok Haru

Gdy Tōshirō i Karin odwiedzili Haru, pojawia się w jej ogrodzie. Haru przedstawia go im, lecz ten chowa się za drzewami. Gdy chowa się za Haru, oznajmia ona, że Yosuke chce zobaczyć śnieg. Następnego dnia, Tōshirō i Karin przychodzą na kolejną wizytę. Yosuke otrzymuje lodową figurę od Tōshirō, która przypomina bałwana.[1]

Gdy Haru zapada w śpiączkę, Yosuke zmienia się w Hollowa. Chwyta ją i atakuje Karin, lecz Tōshirō ratuje dwójkę. Hitsugaya usiłuje zaatakować go, ale czuje się winny. Po tym, jak Karin błaga Yosuke, Haru budzi się i tłumi go, pozwalając Tōshirō na oczyszczenie chłopca. Gdy Yosuke leży na ziemi i ma się rozproszyć, zaczyna padać śnieg. Teraz, gdy może ujrzeć śnieg, może w spokoju udać się do Soul Society. Gdy Yosuke zaczyna już odchodzić, Karin, Hitsugaya i babcia żegnają się z nim.[1]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Anime Bleach; Odcinek 316

Nawigacja Edytuj