Fandom

Bleach Wiki

Yoshino Sōma

2252strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Taaaki zalążek.

Yoshino Sōma (相馬 芳野, Sōma Yoshino) pojawia się tylko w anime. Jest jedną z Bount oraz byłą żoną Jina.

Wygląd Edytuj

Yoshino ma długie, brązowe włosy. Bransoletka i pazur, które nosi w rzeczywistości to jej zamknięta lalka. Nosi kamizelkę i koszulę z czerwonym krawatem.

Osobowość Edytuj

Jak zaznaczył Uryū Ishida, Yoshino mieszka obok zegara i ogląda upływ czasu czekając na szansę, aby żyć. W przeszłości akceptował ją tylko Kariya, przez co była mu bezgranicznie wierna. Jednak z czasem ich miłość wyblakła i zaczęła sprzeciwiać się rozkazom Kariyi.

Historia Edytuj

Fabuła Edytuj

Bount (tylko anime) Edytuj

Hipnoza: Yoshino posiada zdolność do zahipnotyzowania dusz żyjących ludzi poprzez śpiew.

Doll Edytuj

Bleach701-1-.jpg

Goethe

Goethe (ゲーテ, Gēte) zapieczętowany ma formę pazura (umiszczonego na jej lewej ręce na środkowym palcu) i bransolety (na prawym nadgarstku). Aby rozpieczętować lalkę, Yoshino uderza dwa kawałki, tworząc iskry, które uwalniają go. Goethe jest zdolny do tworzenia i kontroli płomienia. Składa się z hartowanej magmy i płomieni, nie ma nóg.

  • Fire Generation: Goethe strzela ognistymi kulami i strumieniami ognia.
  • Inscenizacja: Zaatakowany fizycznie może się zreformować.
Goethe and yoshino.jpg

Goethe połączony z Yoshino

Hybryda: Hybrydowe formy są tylko zewnętrzną powłoką i łatwo się kruszy. W ostatnich chwilach życia Yoshino i Goethe łączą się w jedną postać. Zarówno Yoshino i Goethe są w stanie rozmawiać w tej formie, ale Yoshino jest bardziej dominująca. Niestety, jej pełne możliwości nie zostały pokazane, bo Kariya zabił ją dość łatwo w ostatniej bitwie. Po śmierci Yoshino narodziły się nowe lalki - Bitto, które wysysały dusze z żywych ludzi i magazynowały je w sobie.

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki