FANDOM

Aparat GALERIA

Yokochini (ヨコチニ, Yokochini), znany jako też Łasica. Jest uczniem z innego miasta niż główni bohaterowie i przywódcą lokalnego gangu zbirów.

Wygląd Edytuj

Yokochini jest wysokim i nieatrakcyjnym nastolatkiem. Jego ciemnobrązowe włosy tworzą warkoczyki. Ma kolczyk po lewej stronie nosa, na którym jest łańcuch przyczepiony do okularów. On i jego gang zazwyczaj są ubrani w mundurki szkolne, które składają się z niebiesko-szarych spodni i kurtki cywilnej.

Gdy wraca do Karakury po czteroletniej nieobecności, Yokochini zmienił fryzurę na niechlujne afro.

Osobowość Edytuj

Yokochini jest stereotypowym młodym przywódcą gangu. Rzadko używa przemocy, raczej wysługuje się swoimi kolegami. Liczy na szacunek i strach do niego, chociaż nie mógł powstrzymać ich, aby nie mówili do niego Yokochini, ponieważ bardzo tego nie lubił. Gdy jego ofiary nie tchórzą przed nim lub jak w przypadku Sado nie chcą walczyć, zostaje wytrącony z równowagi. Yokochini wykazuje również przebiegłość, kiedy to nie karze atakować Sado tylko uciekać, gdy przybywa Ichigo Kurosaki, pozostawiając włączony telefon, aby móc słyszeć ich rozmowę i dowiedzieć się jak najlepiej zranić Yasutorę.

Historia Edytuj

Odc37 Moneta

Yokochini trzymający monetę Yasutory

Yokochini przysłuchał rozmowę Sado i Ichigo dzięki telefonowi jednego ze swoich ludzi, który zawisł w kieszeni Yasutory. Następnego dnia, ludzie Yokochiniego obezwładnili Yasutorę paralizatorem i zawiązali go pod mostem. Przyglądał się, jak jego ludzie biją nastolatka. W pewnym momencie zapytał się go o jego samopoczucie. Po złośliwej odpowiedzi, podszedł i zerwał z szyi chłopaka meksykańską monetę. Chciał ją zniszczyć, lecz powstrzymał go nagły atak Ichigo. Po krótkiej konfrontacji, Ichigo wyciąga telefon Yokochiniego i dzwoni do szpitala, żeby przysłali pięć karetek.[1]

Fabuła Edytuj

Zaginiony Przedstawiciel Shinigami Edytuj

Po południu, Yokochini wraz ze swym gangiem przybywa do szkoły, w której uczy się Ichigo Kurosaki i Uryū Ishida. Pyta się dawnego Przedstawiciela Shinigami, czy nadal go pamięta. Gdy Ichigo odpowiada przecząco, Yokochini chwyta nastolatka za kołnierz i mówi, że go zabije, ale zostaje kopnięty przez szefową Ichigo, Ikumi Unagiyę i zostaje odrzucony do tyłu.[2]

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj