FANDOM

Taaaki zalążek.
Aparat GALERIA

Yūichi Shibata (柴田 優一, Shibata Yūichi) był chłopcem, którego matka została zabita przez Hollowa Shriekera, kiedy ten jeszcze był seryjnym mordercą.

Wygląd Edytuj

Yūichi to mały chłopiec o średniej długości brązowych włosach i oczach. Gdy zmarł, miał na sobie zielony sweter i czerwone krótkie spodenki. Kiedy trafia do Soul Society, nosi zwykłe szare kimono z żółtymi kołami na ranieniach.[1]

Historia Edytuj

Będąc dzieckiem, Yūichi był świadkiem morderstwa własnej matki przez seryjnego morderce, Shriekera. Chłopiec złapał go za nogę, przez co mężczyzna stracił równowagę i wypadł z balkonu. Gdy Shrieker został Hollowem, umieścił duszę Yūichiego w papudze. Wykorzystując dziecięcą łatwowierność, oszukał go, że jeśli zdoła uciekać mu przez trzy miesiące, to zwróci życie jego matce. Od tego czasu Shibata wciąż starał się uciec, a Shrienker zabijał każdego, kto mu pomagał.

Fabuła Edytuj

Agent Shinigami Edytuj

Soul Society Edytuj

Występy w innych mediach Edytuj

W grze Bleach: Dark Souls, Yūichi jest postacią, którą można odblokować. Jednakże jest on bardzo słaby ze względu na jego wzrost i ubogi zasięg, co czyni go jedną z najsłabszych postaci w grze.

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj