Fandom

Bleach Wiki

Xcution

2252strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Xcution (エクスキューション, ekusukyūshon) jest tajemniczą organizacją działającą w Świecie Ludzi.

Przegląd Edytuj

Xcution jawi się jako tajemnicze stowarzyszenie. Nie ma oficjalnej hierarchii w ramach organizacji, ale wydaje się, że Kūgo Ginjō posiada więcej energii niż przeciętny członek. Nowi członkowie są rekrutowani przez obecnych członków, którzy podchodzą do nich i przekonują do przyłączenia się do nich.[1] Sposób umowy organizacji jest skryty i skomplikowany (można dołączyć do organizacji za jej zgodą).[2] Członkowie Xcution chcą wrócić do normalności ludzi, a w tym celu muszą przekazać moce komuś, kto jest zarówno człowiekiem, jak i Shinigami. W tym celu zwerbowali Ichigo Kurosakiego i rzekomo starają się mu pomóc odzyskać moce.[3]

Później jednak okazało się to kłamstwem. Członkowie Xcution będący pod kontrolą Fullbringu Shūkurō Tsukishimy - Book of the End, przekonują się o kłamstwie, nie podejrzewając prawdziwego celu działania.[4] W tym celu szkolą Ichigo, aby mógł odzyskać swoje moce. Ponadto wydaje się, że uważają się za lepszych od zwykłych ludzi dzięki zdolnościom Fullbring (z wyjątkiem Jackie).

Centrala Edytuj

Ep347 Riruka czeka na Ichigo.png

Centrala organizacji Xcution w Naruki

Położona w jednej z wielu dzielnic Naruki, w niepozornych lokalach mieszkalnych, które składają się z 1 budynku 7 bloków, obecnie stanowi podstawową bazę operacyjną organizacji przy prowadzeniu spraw związanych z przywróceniem mocy Ichigo. Pomimo opłakanego stanu struktury zewnętrznej, wnętrze jest staranne. Domy są jeszcze bardziej starannie ukryte i dobrze wyposażone. Baza znajduje się na 3 piętrze, aby do niej wejść, trzeba zadzwonić i wybrać odpowiedni kod z kompleksu klawiatury, który jest charakterystyczny dla Xcution i znajduje się na karcie. Przestronny pokój tuż za zwodniczą zewnętrzną powłoką, to jedyne wejście poprzez wyburzenie dużych terenów przyległych, w szczególności pięciu pokoi na lewo i prawo, a także na trzech piętrach powyżej i poniżej. Ta znacząca przebudowa i bogate wyposażenie, które to wypełnia, w tym w pełni funkcjonalny bar i inne różne elementy, takie jak drogie meble, są dzięki Yukio.[5]

Xcution miało "wolne" kryjówki, do których się przenieśli po ataku Tsukishimy na główną bazę, co spowodowało ogromne zniszczenia.[6] To było gdy Ichigo ukończył drugi trening Fullbring.

Wreszcie Kūgo przygotował 3 bazę, bez wiedzy pozostałych członków Xcution. W przypadku Tsukishimy, nie znalazł on 2 baz. W przeciwieństwie do poprzednich 2 baz, podstawowa nie była niczym więcej jak starym, zabitym deskami opuszczonym budynkiem.[7] Korzystając ze śledzenia Ginjō, Yukio dowiedział się o lokalizacji bazy.[8]

Znani członkowie Edytuj

(† = potwierdzona śmierć)

Imię i nazwisko Fullbring Członkostwo Status
Kūgo GinjōCross of ScaffoldNr 1[9]Martwy †
Giriko KutsuzawaTime Tells No Lies?Martwy †
Riruka DokugamineDollhouseNr 3[10]Aktywna
Jackie TristanDirty Boots?Aktywna
Shūkurō TsukishimaBook of the End?[9]Martwy †
Yukio Hans VorarlbernaInvaders Must DieNr 5[10]Aktywny
Ichigo KurosakiNienazwanyNr 7[9]Aktywny
Yasutora SadoBrazo Derecha de Gigante i Brazo Izquierda del Diablo?Aktywny
Moe ShishigawaraJackpot Knuckle?Aktywny

Odniesienia Edytuj

  9. 9,0 9,1 9,2 Manga Bleach; Tom 51 profile postaci
  10. 10,0 10,1 Manga Bleach; Tom 53 profile postaci

Nawigacja Edytuj

Xcution
Członkowie Kūgo Ginjō · Giriko Kutsuzawa · Riruka Dokugamine · Yukio Hans Vorarlberna · Jackie Tristan · Shūkurō Tsukishima
Byli członkowie Ichigo Kurosaki
Sojusznicy Yasutora Sado · Moe Shishigawara
Powiązane artykuły Fullbringer · Naruki · Love Gun

Więcej z Fandomu

Losowa wiki