FANDOM

Wilki (nienazwane) są techniką Resurrección Starrka.

Przegląd Edytuj

W nawiązaniu do nazwy jego Zanpakutō, Los Lobos, Starrk jest w stanie przywołać watahę szarych wilków sięgającą setek osobników. Wilki są kontrolowane werbalnie przez Starrka i ścigają przeciwnika, żeby uczepić się go przez ugryzienie. Gdy wilkowi uda się złapać przeciwnika, wybucha z różną siłą. Wilki mogą być wysoce destrukcyjne, gdy pojedynczy wybuch dokonał ogromnych zniszczeń w potężnej eksplozji, która zmiotła pobliskie budynki. Starrk wydaje się być w stanie przywołać nieskończoną ilość wilków, tym samym miażdżąc przeciwnika ich potężną liczbą. W rzeczywistości owe wilki są częścią zarówno duszy Starrka jak i Lilynette i są w stanie podzielić się i kontrolować w bitwie. Love Aikawa stwierdził, że te wilki są jak płomienie: szybko powracają do formy po każdym zranieniu, nawet pokrojone na kawałki, żeby kontynuować nieustannie swój atak. Zobaczyć też można, że to dwie bandoliery na plecach Starrka są "źródłem" wilków. Ta zdolność jeszcze bardziej łączy Coyote'a i Lilynette, która pojawia się wewnątrz jego ciała i ma nawet możliwość przemawiania z jego wnętrza.[1]

Odniesienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki