FANDOM

W imię sprawiedliwości?! Człowiek, który opuścił Shinigamich jest dwieście dziewięćdziesiątym odcinkiem anime Bleach.

Opis Edytuj

Youngtosen

Kaname i jego zmarła przyjaciółka

Po założeniu maski Hollowa przez Tōsena, Komamura uwalnia swój Bankai. Były kapitan 9. Oddziału kpi sobie z tego i mówi, że nie można pokonać go czymś takim jak Bankai. Sajin stwierdza, że brzmi to jak jeden z tekstów Espady, na co Kaname odpowiada, że przewyższył ich wszystkich. Twierdzi, że bycie Shinigami, to nie to czego szukał.

Sajin wspomina dzień zaprzyjaźnienia się z Kaname. Następnie spotykają się po wstąpieniu go Gotei 13. Tōsen namawia przyjaciela, aby wstąpił do jego oddziału, ponieważ jest tam cudowny dowódca. Owym dowódcą okazał się Sōsuke Aizen. Rozmawiają dlaczego zostali Shinigami, kapitan 8. Oddziału odpowiada, że został po to, aby spłacić dług osobie, która uratowała mu życie.

Hirako Shinji rozmawia chwilę z Aizenem. Pyta go, czy się boi, twierdzi, że bez względu jaki jest silny, musi mieć wątpliwości. Visored mówi, że nigdy nie otworzył serca przed Aizenem, że nigdy nie próbował się do niego zbliżyć. Twierdzi również, że jego były wicekapitan nie wie, jaka jest prawdziwa zdolność jego Zanpakutō. Hirako uwalnia swój miecz, Sakanade.

Tosen's Eyes

Oczy Tōsena

Tosen - Grillar Grillo

Suzumushi Hyakushiki: Grillar Grillo

Komamura i Kaname zaczynają walkę, jednak Bankai Kokujō Tengen Myō'ō jest za wolny, aby nadążyć za byłym kapitanem 9. Oddziału. W końcu Sajinowi udaje się zranić Tōsena. Kaname znalazł słabość Bankai dawnego przyjaciela, mianowicie po zranieniu olbrzyma, właściciel także zostaje ranny. Kaname używa natychmiastowej regeneracji, aby wyleczyć swoje rany. Tōsen opowiada, że jego powodem do bycia Shinigami była zemsta. Wspomina czas spędzony ze swoją przyjaciółką, jak chciała przepędzić wszystkie chmury zasłaniające gwiazdy. Pewnego dnia oświadczyła Kaname, że wychodzi za mąż oraz, że przyjęli ją do Akademii. Pewnego dnia jej mąż zabił jej kolegę z powodu błahej kłótni. Kiedy go o strofowała, ją też zabił.

Tōsen, wykorzystując słabość Bankai byłego przyjaciela, szybko zyskuje przewagę. Po chwili rozmowy Kaname uwalnia Resurrección, Suzumushi Hyakushiki: Grillar Grillo. Przeobraża się w wielkiego świerszcza i odzyskuje wzrok. Twierdzi, że Komamura jest jeszcze brzydszy, niż to sobie wyobrażał.

Encyklopedia Arrancarów Edytuj

Gin opowiada o Resurrección Kaname Tōsena, Suzumushi Hyakushiki: Grillar Grillo. Mówi, że nie chciałby aby kręcił się tutaj w tej formie, lecz Tōsen się pojawił. Zaczyna pocierać skrzydło o skrzydło wydając odgłosy świerszcza. Gin stwierdza, że ten dźwięk jest całkiem przyjemny. Kaname wspomina, że gdy wydaje ten dźwięk pokazują się jego przyjaciele (świerszcze). W konsekwencji pojawiło się kilkadziesiąt świerszczy.

Występujące postacie Edytuj

  1. Sajin Komamura
  2. Kaname Tōsen
  3. Przyjaciółka Tōsena (wspomnienie)
  4. Sōsuke Aizen (wspomnienie)
  5. Shinji Hirako
  6. Shūhei Hisagi

Walki Edytuj

Użyte moce i techniki Edytuj

Uwolnione Zanpakutō:
Shikai:

Bankai:

Uwolnione Resurrección:

Pozostałe moce:

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki