FANDOM

Uryū Ishida kontra Cirucci Sanderwicci to walka mająca miejsce w Hueco Mundo podczas Inwazji na Hueco Mundo.

Prolog Edytuj

Po przedostaniu się do Las Noches Ichigo Kurosaki, Rukia Kuchiki, Uryū Ishida, Yasutora Sado i Renji Abarai rozdzielają się, aby znaleźć miejsce, gdzie jest przetrzymywana Orihime Inoue.[1] Uryū trafia do przestronnego pomieszczenia z wieloma kolumnami i natychmiast zostaje zaatakowany przez Cirucci Sanderwicci.[2]

Bitwa Edytuj

Ishida stara się unikać ataków przeciwniczki. Cirucci znudzona mówi, że ucieczka na nic się zda, bowiem ona - jak sama mówi śliczna Cirucci - nie pozwoli uciec żadnemu głupiemu intruzowi. Niespodziewanie zostaje zaatakowana i mówi, że to niedelikatne przerywać komuś w pół zdania. Sanderwicci wciąż atakuje chłopaka, a ten unika jej ciosów.[3]

Ciruccidemon

Resurrección Sanderwicci - Golondrina

Cirucci znowu im przerywa i przystępuje do ataku. Unikając ataków, Uryū dowiaduje się od Peschego, że ten pobiegł za Nel, która szukała Ichigo. Arrancar zastanawia się, kim może być ów Ichigo i pyta Uryū, czy może on przypadkiem nim nie jest. Quincy krzyczy, że Pesche sam go przed chwilą nazwał Uryū i wyjaśnia, że Ichigo to ten Shinigami z nastroszonymi włosami, a kiedy Guatiche mówi, że jest dwóch takich Shinigami (Ichigo i Renji), Ishida dodaje, że chodzi o tego pomarańczowowłosego. Pesche decyduje się przejąć inicjatywę w walce, stwierdzając, że ma specjalną moc, która pomoże mu wygrać - potrafi produkować wydzielinę zwalniającą wszystko, czego dotknie. Arrancar pluje ową wydzieliną na broń Cirucci, przez co nawet po uderzeniu w bark, nie otrzymuje żadnych obrażeń. Pesche pokrywa również tą wydzieliną wszystkie słupy w pomieszczeniu, przez co Cirucci ślizga się i spada na ziemię. Guatiche wyjawia nazwę tej wspaniałej techniki - Infinite Slick.[4] Cirucci zamierza zakończyć walkę i uwalnia Resurrección - Golondrina.[5]

Cirucci pokazuje się w nowej formie i pyta, którego z nich ma zabić najpierw. Privaron Espada ścina swoimi skrzydłami słupy, próbując zaatakować swoich przeciwników. Strzały Uryū na nic się zdają, ponieważ skrzydła Cirucci wibrują z dużą częstotliwością. Ishida prosi Peschego, aby jeszcze raz użył swojej techniki Infinite Slick. Niespodziewanie okazuje się, że wbrew jej nazwie, wydzielina może się skończyć.[6]

Ishida vs Cirucci

Uryū zaczyna walczyć z Cirucci swoim Seele Schneiderem

W miarę rozwoju walki, Ishida uświadamia sobie, że dopóki Cirucci będzie miała te swoje skrzydła, nie da rady nawiązać walki w zwarciu, a każdy jego strzał z dystansu jest odbijany. Uryū sięga po metalowy przedmiot i z jego pomocą rozcina lecące w jego kierunku skrzydło przeciwniczki. Quincy, trzymając w dłoni coś podobnego do miecza, przyznaje, że chciał to zachować na którąś z późniejszych walk.[7]

Bronią, którą dzierży Uryū, okazuje się być Seele Schneider, którego pożyczył od swojego ojca. Pesche nazywa chłopaka złodziejem, bowiem zabrał ten przedmiot ojcu bez pytania. Po krótkiej kłótni pomiędzy nimi, młody Ishida niszczy kolejne fragmenty skrzydeł Cirucci. Kiedy Privaron Espada uświadamia sobie, że jej skrzydła nie są w stanie już wyrządzić krzywdy Ishidzie, pozbywa się ich. Ponieważ na ich utrzymanie musiała poświęcić spore ilości mocy, teraz koncentruje odzyskaną energię w jednym miejscu.[8]

Seele Schneider2

Seele Schneider absorbujący Reishi przeciwnika

Cirucci formuje z nagromadzonej energii miecz i przygotowuje się do ataku sądząc, że w walce mieczem wygra ten, którego miecz ma większy zasięg. Uryū wyprowadza ją z błędu mówiąc, że wibracje Reiatsu Seele Schneidera nie służą zwiększeniu siły jego ataku; ich rola polega na zaburzeniu struktury cząsteczek duchowych przeciętego obiektu i rozluźnieniu łączących je wiązań tak, by łatwiej było owe cząsteczki przejąć. Ishida dopowiada, że sztuka walki Quincych polega na przejmowaniu cząsteczek duchowych z otoczenia i wykorzystywaniu ich do wspomagania własnych technik i nic nie wywiązuje się z tego zadania lepiej niż Seele Schneider. Uryū oznajmia wzburzonej Circci, że teraz jej energia należy do niego i wyjaśnia jeszcze jedną rzecz: Seele Schneider nie jest mieczem - Quincy używają w walce jedynie łuków. Wystrzeliwując Seele Schneidera jako strzałę, Uryū potwierdza słowa Cirruci - wygrał ten, który walczył bronią o większym zasięgu.[9]

Następstwa Edytuj

Ostrze Seele Schneidera zaczyna powoli zanikać, ostatecznie sprawiając, że sama jego rękojeść ląduje na ziemi. Uryū, stojąc chwilę nad pokonaną Cirucci, podnosi swoją broń, po czym daje Pesche znak do dalszej drogi. Blondwłosy Arrancar nie jest przekonany, czy to dobry pomysł, zauważając, że Sanderwicci nie jest martwa. Ishida oznajmia, że jako zwycięzca ma przywilej podjęcia decyzji o pozostawieniu przy życiu przeciwnika. Według niego taki czyn może być ujmą dla pokonanej, jednak nie ma interesu w jej śmierci. Quincy przyznaje, że budowa wewnętrzna Hollowów, Arrancarów i Shinigami jest niezwykle podobna, toteż niszcząc Łańcuch Duszy Cirucci, zapewnił sobie, że kobieta nie będzie ich ścigać (już dużo wcześniej wspomniane zostało, że w przypadku Shinigami uszkodzenie Łańcucha Duszy jest jednoznaczne z utratą wszelkich mocy). Guatiche obraca się na pięcie, twierdząc, że rozumie, po czym nakazuje Ishidzie (nazywając go oczywiście per "Ichigo") ruszać dalej.[10]

Kiedy pokonana Privaron Espada pozostała sama w komnacie, jej forma powróciła do normy. Dziewczyna zastanawia się nad czynem Uryū, jednak jej przemyślenia przerywa Rudbornn Chelute, który, sięgając po miecz, proponuje kobiecie iść z nim. Bezsilna Cirucci może pozwolić sobie już tylko na ciche przekleństwo pod nosem.[11]

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki