Fandom

Bleach Wiki

Ugaki

2260stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Taaaki zalążek.

Ugaki (宇柿, Ugaki) był Bount i występował tylko w anime.

Wygląd Edytuj

Ugaki miał wygląd naukowca, ubranego w białą koszulę i czerwony krawat, duże okrągłe okulary, a włosy starannie uczesane na jedną stronę.

Osobowość Edytuj

Podczas walki, Ugaki wolał trzymać się poza polem bitwy. Gdy jego lalka, Gesell, przybrała swą prawdziwą formę, sam Bount pozostawał ukryty za ścianą. Gdy walka idzie nie po jego myśli, szybko tracił kontrolę nad emocjami i wpadał w gniew. Pomógł Kariyi utworzyć Bitto po śmierci Yoshino, i wydawał się być zaciekle lojalny wobec lidera Bount.

Fabuła Edytuj

Bount (tylko anime) Edytuj

Początkowo jego lalki goniły Ichigo i jego przyjaciół wokół dworu Bount. Okazało się, że oczy służyły tylko do projekcji światła tworzącego cienie, z których Ugaki mógł wezwać swoją prawdziwą lalkę, Gesell. Gdy Ichigo wraz z towarzyszami wkroczył do jaskini Bount, Ugaki tworzył pułapki różnego rodzaju przy pomocy Gesell. Kryjówka Ugakiego została ujawniona chwilę przed tym, jak Bount zginął z rąk własnej lalki, która wpadła w szał po tym, jak Renji zranił ją przy pomocy Higa Zekkō.

Przesłuchanie: Ugaki może zobaczyć to, co oczy widzą poprzez swoje okulary, pozwalające mu kontrolować je z bezpiecznej odległości. Potrafi też mówić i słyszeć przez te istoty.

Konstrukcje cienia: Chociaż karty Watchers są wykorzystywane do szpiegowania ludzi i działają jako punkt obserwacyjny, ich prawdziwym celem jest projekcja światła, co tworzy cienie, które są potrzebne Gesell.

Prawdziwe oblicze: Poprzez grupowanie wielu istot oka rzucających światło, Gesell wyłania swoje prawdziwe oblicze z cienia.

Doll Edytuj

Aug7.jpg

Gesell

Gesell (ゲゼル, Gezeru) jest zamknięty w talii kart przypominających karty tarota, przez które Ugaki steruje swoją lalką. W normalnym stanie, Gesell przybiera postać wielu małych istot, a każda z nich przypomina oko. Działania tej lalki są kontrolowane przez umieszczenie kart na małej macie naznaczonej zaklęciami. Podstawowa karta (Watcher) pozwala Gesellowi zamienić się w oczy i zastosować silny błysk światła aby stworzyć cienie. Karty "Damon Kraft" (Demon Power) służą do wezwania olbrzymich, fioletowych łap, co z jednej strony pozwala na wychwycenie i zranienie przeciwnika lub z drugiej strony wezwania włóczni i na przebiciu wroga, albo też przywołaniu lin do unieruchamiania.

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki