FANDOM

Trening Fullbring jest momentem, kiedy Ichigo trenuje aby osiągnąć Fullbring.

Prolog Edytuj

Ep348 Rodzina Kurosakich oczekuje Ichigo

Karin i Yuzu czekają na Ichigo

Kiedy show Dona Kanonjiego dobiega końca, Karin mówi Yuzu, że pora spać. Karin mówi, że ma jeszcze jakąś sprawę do załatwienia. Kiedy Yuzu pyta ją jaka to sprawa, odpowiada, że gdy Ichigo wróci do domu, na pewno zdąży go ochrzanić, że tak późno wraca. Następnie mówi siostrze, żeby poszła już spać, bo jutro ma im naszykować śniadanie. Później wybucha mała kłótnia.[1]

Po chwili otwierają się drzwi i wchodzi Ichigo. Pyta się sióstr dlaczego jeszcze nie śpią, a jutro idą do szkoły. Dziewczyny przytakują i idą spać.[2]

Ichigo udaje się do siedziby Xcution i pyta po co go wezwali. Kūgo pyta, czy coś mu nie pasuje. Kurosaki mówi, że spodziewał się treningu w jakimś przestronnym miejscu. Po chwili wchodzi Riruka trzymając domek dla lalek. Ichigo pyta się jej dlaczego zawsze przychodzi ostatnia, a ona odpowiada, że spóźnia się, bo zawsze ma dużo pracy na głowie. Yukio zwraca jej uwagę, żeby nie otwierała drzwi nogą, bo widzi wtedy jej bieliznę. Dochodzi pomiędzy nimi do sprzeczki, lecz Rirukę ucisza ciemnoskóra kobieta o imieniu Jackie. Riruka wrzeszczy na nią, ale Jackie mówi, aby się uspokoiła i powiedziała Ichigo o pudełku. Dziewczyna następnie pyta się Kurosakiego co tak stoi i by podszedł do niej. Kiedy chłopak robi krok, dziewczyna zatrzymuje go i mówi, aby został tam. Ichigo myśli sobie, że z nią jest naprawdę coś nie w porządku.[3]

Runda 1: Ichigo kontra Pan Wieprz Edytuj

Ep348 Ichigo do domku

Ichigo wciągnięty do domku

Riruka stawia swój domem dla lalek na stole i mówi Ichigo, aby na niego patrzył. Następnie pyta go, czy jest ładny. Kiedy nie widzi oznak zadowolenia, mówi, żeby się radował, bo ten piękny domek będzie miejscem jego treningu. Ichigo jest mocno zszokowany, a Riruka wyjaśnia, że jej mocą jest Dollhouse. Jeśli uzna, że coś jest ładne lub fajne, może to umieścić w domku dla lalek. Następnie tworzy małe serduszko, które leci do Kurosakiego. Mówi mu, że to jego hasło. Pokazuje na domek i mówi, że może już ruszać, bo ma jej pozwolenie. Ichigo pyta się o czym mówi, a następnie zostaje wciągnięty do środka. Widzi wiele pluszaków, w tym jednego bardzo dużego. Riruka pyta, czy domek nie jest uroczy. Kurosaki pyta się co to ma być, na co dziewczyna odpowiada, że ma go pokonać. Twierdzi, że ma walczyć i go pokonać używając mocy Fullbringu. Następnie na Ichigo rzuca się wielki pluszak.[4]

Ep348 Maskotka próbuje złapać Ichigo

Ichigo ucieka przed pluszakiem

Kurosaki ucieka, ale Riruka mówi, że jest żałosny. Mówi, że jeśli jest mężczyzną, niech z nim walczy. Ichigo wrzeszczy na nią, że nie dała mu się odnaleźć w tej sytuacji i pyta się, dlaczego jest taki mały i znajduje się w jakimś głupim pudełku. Ona odpowiada, że już to wyjaśniła, tak wygląda jej Dollhouse. Wyjaśnia, że Fullbring jest zdolnością "kochania", dzięki niej rzeczy, które kocha, zyskują nowe zdolności. Mówi, że goście tacy jak Ginjō, kochający tylko jeden przedmiot, są z góry skazani na porażkę, ale ona jest inna, kocha masę różnych rzeczy, może walczyć nimi na różne sposoby i umrze pośród rzeczy, które kocha. Kontynuuje, że jej moc pozwala na korzystanie z rzeczy, którym udzieliła pozwolenia i umieściła w domku dla lalek i takiego pozwolenia udzieliła Ichigo. Mówi, że koniec wyjaśnień, a jego zadaniem jest rozprawić się z tym pluszakiem. Będzie to łatwe, jeśli użyje mocy Fullbring. Mówi mu, żeby chociaż spróbował. Kurosaki pyta się, czy Fullbring jest czymś, co można używać na zawołanie. Następnie mówi, że miał chyba odzyskać moce Shinigami, a nie uczyć się Fullbringu. Riruka mówi, że ma robić to co mówi i siedzieć cicho, bo chyba nie chce ryzykować swoim życiem. Ginjō mówi, że Riruka jest tyranem.[5]

Ichigo unika ataków, ale pyta się Riruki jak ma opanować Fullbring, skoro nie dała mu żadnych wskazówek. Ona mówi, że korzystają z Fullbringu od urodzenia, więc skąd mają wiedzieć jak się jej nauczyć. Pluszowy miś mówi, by Kurosaki nie pajacował i walczył z nim. Chłopak dziwi się, że pluszak potrafi mówić. Dziewczyna wyjaśnia, że w środku Pana Wieprza zamknięty jest człowiek z mafii. Pan Wieprz mówi, że jeśli nie zabije go w ciągu 15 minut, już na zawsze zostanie w tej formie. Ichigo pyta jak mogła go tak oszukać. Następnie zamyka pudełko i mówi, że ma dać jej znać jak skończy.[6]

Następnie Riruka mówi Giriko, by wstawił wodę na herbatę, bo ten trening bardzo ją męczy. Jackie pyta Kūgo, czy Kurosaki sobie poradzi, na co ten odpowiada, że nie wie. W pudełku, Pan Wieprz mówi Ichigo, aby dał się zabić. Chłopak ucieka i zastanawia się nad planem. Przypomina sobie słowa Riruki, że Fullbring jest zdolnością "kochania", chociaż nie chce mu się wierzyć, że Ginjō jest zakochany w swoim naszyjniku, a po prostu jest do niego przywiązany. Zastanawia się do czego sam jest przywiązany. Jackie pyta Riruki, dlaczego nie pomoże Ichigo, skoro tak się o niego martwi, ale ona odpowiada, że wcale się nie martwi i jeśli zginie, będzie to oznaczać, że był słaby. Kobieta pyta się, czy umieściła w pluszaku licznik, a następnie mówi, że 15 minut upłynie za chwilę.[7]

Runda 2: Tryb Szalonej Bestii Edytuj

Ep348 Sado przychodzi z zakupami

Sado wchodzi z zakupami

Do siedziby Xcution wchodzi Sado. Giriko dziękuje mu za zrobienie zakupów. Chłopak pyta się co to za pudełko. Jackie wyjaśnia, że to domek dla lalek Riruki i Ichigo właśnie tam trenuje. Chad pyta, czy już karzą mu robić coś takiego, ale Riruka odpowiada, że im wcześniej tym lepiej, i pyta się, czy ma z tym jakiś problem. Po chwili Sado otwiera domek dla lalek i mówi, żeby użył swojej Odznaki Przedstawiciela Shinigami. Kurosaki mówi, że właśnie zamierzał jej użyć, lecz upłynął limit czasowy i ma zostać włączony Tryb Szalonej Bestii. Pan Wieprz znacznie urósł. Giriko komentuje, że komuś skończył się czas.[8]

Ep348 Giriko Fullbring

Giriko tłumaczy zdolności swojego Fullbringu

Riruka zagląda do pudełka i mówi Giriko, że nie mówił, że zmieni go w ten sposób. On mówi, że dziewczyna prosiła, aby użył swoich umiejętności by pomóc w treningu Ichigo. Riruka mówi, że istniało wiele innych sposób, aby go zmienić. Mężczyzna mówi, że nic innego nie wpadło mu do głowy. Sado mówi, że nie ma to znaczenia i karze wyciągnąć Ichigo z pudełka. Giriko mówi, że domek ma ustawiony układ czasowy. Jeśli osoba przeżyje w nim 30 minut, może wyjść. Mówi, że jeśli Ichigo opuści teraz domek, zostanie spalony. Giriko widząc, że Sado nie rozumie, mówi, że jeśli Ichigo albo Pan Wieprz zostaną zabrani z domku zanim minie 15 minut, Ichigo, Pana Wieprza i domek dosięgną płomienie czasu. Mówi, że to jego Fullbring, Time Tells No Lies. Chad mówi, aby dezaktywował to, lecz Giriko mówi, że nie jest to możliwe. Gdy Time Tells No Lies zostaje aktywowany, nawet posiadacz nie jest w stanie go dezaktywować, a ingerencja w jego ustawienia grozi natychmiastową śmiercią. Następnie mówi, że następny dzbanek herbaty właśnie się zaparzył i pyta się Riruki, czy chce kolejny kubek. Następnie stwierdza, że bóg naprawdę tkwi w punktualności.[9]

Ep348 Reiatsu Badge

Energia wydobywająca się z odznaki

W domku dla lalek, Ichigo nadal ucieka przed pluszakiem. Próbuje atakować go guzikami, lecz bezskutecznie. Zastanawia się, w jaki sposób może użyć swojej odznaki, aby osiągnąć Fullbring. Sado mówi, że kiedy po raz pierwszy użył Brazo Derecha de Gigante, w jego sercu była duma. Przedmiotem, którego użył do Fullbringu była jego skóra. Mówi, że jego skóra jest ciemniejsza, bo w żyłach płynie latynoska krew, a z tego powodu jest duży. Mówi, że zawsze miał wiele problemów, ale nigdy nie stracił dumy ze swojej skóry. Twierdzi, że gdy pierwszy raz użył tej mocy, czuł w sercu duszę dziadka i dumę. Mówi, aby Ichigo przypomniał sobie czasy, kiedy był Shinigami, a odznaka z pewnością odpowie sercu. Nagle z rękojeści wydostaje się energia, która przypomina tsubę Tensy Zangetsu.[10]

Sado i Riruka są zdziwieni Fullbringiem Ichigo. Kūgo mówi, że każda bitwa stoczona przez Kurosakiego na stale wyryła się w jego duszy, ale i również w duszy odznaki. Mówi, że odznaka zapamiętuje wszystkie walki i moce.[11]

Ep349 Ichigo wystrzeliwuje Getsugę

Ichigo wystrzeliwuje okrągły pocisk

Ichigo przystępuje do ataku. Próbuje rzucić odznaką w Pana Wieprza, ale gdy tylko ją puszcza, energia znika. Kiedy pluszak atakuje, chłopak zatrzymuje jego atak przy pomocy odznaki. Ichigo doznaje przyjemnego uczucia. Ginjō mówi, że Kurosaki uspokaja się w walce. Jeszcze przed chwilą nie widział dla siebie nadziei, a teraz jest zupełnie inną osobą. Zastanawia się czy to wynik doświadczenia, czy może instynkt. Ichigo za pomocą odznaki wysyła w kierunku Pana Wieprza okrągły pocisk.[12]

Ep349 Ichigo wet

Mokry Ichigo

Ichigo mówi do Riruki aby go już wyciągnęła, jednak Giriko powstrzymuje ją i mówi, że gdyby Ichigo osiągnął Fullbring, Pan Wieprz wróciłby do swojej oryginalnej postaci. Giriko patrzy na pluszaka i mówi, że już chyba wraca do normalności. Kurosaki pyta się Riruki co robi. Dziewczyna chwilę potem kicha na domek i Pana Wieprza. Ichigo i mężczyzna zamknięty w pluszaku wydostają się. Dziewczyna wyjaśnia, że gdy kichnie, jej Dollhouse zostaje dezaktywowany. Chłopak mówi, że już wie, bo jest cały mokry. Ginjō pyta, czy potrzebuje ręcznika, na co Ichigo ironicznie mówi, że postoi sobie tutaj cały mokry. Kiedy się wyciera, mówi, że zastanawiał się jak dezaktywuje swój Fullbring, a on wyłączył się sam. Nagle przykłada odznakę do ucha i słyszy słowa "Oczywiście, że nie, Ichigo nigdy by nie…". Po chwili wszystko ucicha. Chłopak uświadamia sobie, że to była Rukia.[13]

Następstwa Edytuj

Ep349 Riruka threatens

Riruka grozi mężczyźnie Fullbringiem

Po uwolnieniu przez Rirukę, mężczyzna ubiega się o wynagrodzenie, jednak dziewczyna grozi mu, że zamknie go z powrotem w domku. Prosi ją, aby nie umieszczała go już w pluszaku. Riruka daje mu telefon i mówi, że gdy tylko zadzwoni, ma zjawić się w ciągu 15 minut. Następnie mówi mężczyźnie i Ichigo, że mogą już iść. Kurosaki pyta się, czy jest pewna, na co Kūgo odpowiada, że nie ma powodu by został, ponieważ Fullbring może wywołać większy stres niż można się spodziewać. Twierdzi, że nie ma powodu się śpieszyć, jeśli mierzył się z bezsilnością przez rok, to kilka dodatkowych dni nie zaszkodzi.[14]

Ep349 Sado woła do Ichigo

Sado mówi, że coś się dzieje z Reiatsu Inoue

Sado i Ichigo idą ulicą. Chad mówi, że Inoue pewnie znowu mu coś przyniosła, na co Ichigo twierdzi, że po prostu się o niego martwi. Mówi Kurosakiemu aby poczekał, to się z nim podzieli. Nagle Sado krzyczy, że coś się dzieje z Reiatsu Orihime.[15]

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki