Fandom

Bleach Wiki

Tobiume (dusza)

2260stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Taaaki zalążek.

Tobiume (飛梅, Podniebna Śliwa) jest Zanpakutō Momo Hinamori. Została zmaterializowana w serii „Nieznane opowieści Zanpakutō” i w „Bestialskie miecze”.

Wygląd Edytuj

Tobiume to dziewczyna o brązowych długich włosach i tego samego koloru oczach. Po bokach ma upięte kosmyki włosów złotymi spinkami. Po lewej stronie głowy nosi kilka zdobnych spinek. Nosi białą górę od kimona i ciemnoniebieskie spodnie. Przepasana jest złotym pasem związanym na kokardę. Wyróżnia ją długa wstęga przerzucona przez ramiona, na której końcach są złote duże dzwonki.

Osobowość Edytuj

Tobiume zdaje się być cichą spokojną dziewczyną, lecz w obliczu Haineko staje się całkiem inna. Zakochana jest w Hyōrinmaru. Na początku akcji wydaje się być smutną i nie jest zachwycona miejscem, w którym się znajduje. Potem okazuje się być bardzo miłą dziewczyną, dokładnie taką, jaka jest Hinamori (z wyjątkiem naiwności, z której Tobiume kpi).

Fabuła Edytuj

Nieznane opowieści Zanpakutō (tylko anime) Edytuj

DB Bleach 253 B0770E96avi 001287535.jpg

Tobiume i Hinamori w Karakurze

Początkowo nic nie wskazywało na problemy z nią. Kiedy rebelia wybuchła, atakuje budynki i przechodniów ognistymi kulami. W trakcie zwiadu z Haineko natrafia na Ichigo Kurosakiego, z którym nawiązuje się walka, do której wtrącają się właścicielki mieczy. W trakcie walki wyznaje, że porzuciła ją, gdyż ma zbyt łatwowierny charakter. Została pokonana dzięki podstępowi Rangiku i Hinamori, polegający, na wycelowaniu odpowiedniego Kidō w nieswoje Zanpakutō. W czasie transportu do baraków 4. Oddziału zostaje uwolniona przez Byakuyę. Podczas zasadzki wspierają Ashisogi Jizō, lecz kiedy ten zmienia się w Bankai musi uciec. W jaskini napadają na Yoruichi, lecz nie zdołały jej zatrzymać. W drodze powrotnej obie zostały pokonane.

Bestialskie miecze (tylko anime) Edytuj

Widzimy ją dopiero pod koniec serii, kiedy to razem z Haineko i wakizashi Katen Kyōkotsu udają się na małą imprezę. Rangiku jest w takim stanie, że jej przyjaciółki postanowiły ją odprowadzić. Natomiast Zanpakutō udają się na walkę z wielkim Bestialskim Mieczem.

  • Atak wstęgą: Potrafi używać wstęgi jako broni. Zwykle nią dusi lub obala przeciwników.
  • Atak dzwonkami: Dzwonki wytwarzają ogniste kule, którymi Hinamori posługuje się w formie Shikai.

Zanpakutō Edytuj

Jej miecz jest prosty z kilkoma odstającymi i odgiętymi ostrzami. Bardzo dobrze umie się nim posługiwać i może go przywołać w każdym momencie.

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki