FANDOM

Aparat.png GALERIA

Taikon (太金) ma siedzibę w Piekle. Jest członkiem grupy Togabito pod dowództwem Shurena.

Wygląd Edytuj

Jest otyłym, bladym mężczyzną oraz ma blond włosy. Jego ubranie jest ozdobione okrągłymi liniami przechodzącymi przez brzuch i ramiona. Ma cztery ciemne plamy po dwóch stronach policzków (ten znak pojawia się również na dole brzucha).[1] Łańcuchy zbroi znajdują się na sutkach.[2]

Fabuła Edytuj

Bleach: Jigoku-hen Edytuj

Taikon Appears.png

Taikon atakuje Ichigo w ruinach klasy

Ichigo i jego przyjaciele analizowali Reiatsu pozostawione po wcześniejszym incydencie w Liceum Karakura, Taikon używa różowej energii, powodując wybuch, który niszczy klasę. Kurosaki z Ishidą sprawdzają czy z resztą jest wszystko w porządku. Taikon rzuca się na Ichigo, atakując go ostrzem utworzonym z różowego Reiatsu. Członkiem grupy Togabito szybko identyfikuje Kurosakiego, ku jego zaskoczeniu. Shinigami atakuje przeciwnika Getsugą Tenshō, jednak Taikon jest w stanie odeprzeć atak. Sado uderza mężczyznę używając El Directo, tym samym wyrzucając go z budynku.[3]

Zwiększona szybkość: Pomimo swojej tuszy, Taikon jest w stanie poruszać się z dużą prędkością.[1]

Podmuch energii: Wykazał zdolność do uwolnienia wybuchu energii, która była w stanie przesunąć Aaroniero Arruruerie, 9. Espadę w formie Resurrección.[4]

Taikon's Reishi Absorption technique.png

Taikon absorbuje Reishi z Heilig Pfeil Uryū

Absorpcja Reishi: Taikon posiada wyjątkową zdolność do absorbowania Reishi ataków wroga gigantycznymi wargami, które znajdują się na jego ciele. Po wchłonięciu, Taikon może uwolnić Reishi jako skoncentrowany atak z "pocałunku" w fioletowej formie wybuchu energii, która pozostaje na danym obszarze jako serce. Taikon może użyć tej zdolności do zaabsorbowania broni przeciwnika, jak było w przypadku miecza Kokutō.[5]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Anime Bleach; Odcinek 299
  2. Manga Bleach; Urojenie numer 01. niewybaczalni, strona 14
  3. Bleach movie: Bleach: Hell Verse
  4. Manga Bleach; Urojenie numer 01. niewybaczalni, strony 16-17
  5. Film Bleach; Bleach: Jigoku-hen

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki