FANDOM

Tōshirō Hitsugaya kontra Luppi Antenor to walka mająca miejsce w Karakurze podczas inwazji Arrancarów.

Prolog Edytuj

Na polecenie Aizena, czterech Arrancarów pojawia się w Świecie Ludzi, by zamaskować porwanie Orihime Inoue. Kiedy wychodzą z Garganty, napotykają ćwiczącą w parku grupę kapitana Hitsugayi. Yumichika, Rangiku, Tōshirō i Ikkaku są zaskoczeni ich przedwczesnym pojawieniem. Gdy wielki Arrancar komentuje, iż tym razem trafili o wiele lepiej, a Shinigami dobrze sprawdzą się w roli przekąski, milczący do tej pory Grimmjow zauważa, że tego, którego chce zabić, nie ma pośród tych przeciwników, po czym nie zważając na swoich towarzyszy rusza, by odszukać Ichigo. Chwilę potem kapitan Hitsugaya atakuje Yammy'ego, przedstawiając się jako dowódca 10. Oddziału. Llargo wyszczerza zęby, mówiąc, iż on także nosi numer dziesięć, a Tōshirō wnioskuje, iż ma do czynienia z Espadą. Również Luppi Antenor, stając naprzeciw Madarame i Yumichiki, zdradza, że jest nowym, szóstym Espadą.[1] Kiedy lodowe ataki kapitana nie robią wrażenia na Yammy'm, Antenor pokonuje Ayasegawę. Znudzony, prosi Llargo, by odstąpił mu swojego przeciwnika, zamierzając walczyć samemu przeciw czworgu Shinigami. Sięga po swój miecz, chcąc uwolnić Zanpakutō i pokonać wszystkich za jednym zamachem.[2]

Bitwa Edytuj

Trepadora

Luppi uwalnia Resurrección

Pamiętając walkę z Shawlong Koufangiem, Hitsugaya nie zamierza dopuścić do uwolnienia Zanpakutō Espady. Natychmiast rusza w stronę Luppiego, uwalniając swój Bankai, Daiguren Hyōrinmaru. Nim jednak kapitan dosięga przeciwnika, Antenor przechodzi do formy Resurrección. Natychmiast spowija go wielki dym i silny wybuch, przed którym zatrzymuje się kapitan. Niespodziewanie, wielka macka atakuje Hitsugayę. Młody kapitan odpiera uderzenie, osłaniając się swoim lodowym skrzydłem. Pyta, czy to już wszystkie nowe moce Arrancara, gdy wciąż spowity dymem Luppi chwali go za błyskawiczną gardę. Po chwili oczom Shinigami ukazuje się najsilniejsza forma Antenora i Trepadory – osiem grubych, potężnych macek, wyrastających z pancerza Luppiego. Arrancar z uśmiechem pyta kapitana, co ten zrobi, jeśli kolejny atak będzie osiem razy silniejszy od poprzedniego. Jego słowa szokują Shinigami. Nim ktokolwiek reaguje, wszystkie macki naraz i ze wszystkich stron nacierają na kapitana Hitsugayę, który ugina się pod nawałnicą ciosów. Bezwładne ciało kapitana spada wśród pobliskich drzew, przy okrzyku Rangiku. Zwracając się do pozostałych, Luppi poprawia swoje wcześniejsze słowa, stwierdzając, iż teraz walczy czterech przeciw ośmiu. [3]

LuppiAttackingHitsugaya

Wszystkie macki atakują kapitana Hitsugayę

Macki Luppiego wirują jak karuzela, co rusz okładając Ikkaku, Yumichikę i Matsumoto. Spoglądając na zziajanych i poobijanych Shinigami, Antenor kpi z nich, mówiąc, że sądził, iż walczy z elitą Gotei 13. Kolejny raz puszcza w ruch groźne kończyny, znudzony tak samo jak Yammy. Llargo z niemrawą miną przygląda się jednostronnej walce, szeroko ziewając. Próbuje rozmawiać z Wonderweissem, lecz chłopca bardziej zajmuje fruwająca ważka, którą po chwili zjada. Tymczasem Luppiemu udaje się złapać Rangiku i Yumichikę, a kiedy Ikkaku rozprasza swoją uwagę, również trafia do kolekcji Antenora. Arrancar ciasno oplata zdobycze, nie dając przeciwnikom szansy na ruch. Komentuje ponętne ciało Rangiku, a po chwili ostre kolce pokrywają jego dodatkowe ramię. Śmiertelne igły pędzą na wicekapitan, kiedy szkarłatna smuga Benihime odcina mackę Espady. Za Antenorem pojawia się nowa postać. Urahara przedstawia się, jako właściciel niewielkiego sklepiku, kiedy z tyłu naciera na niego zaciekawiony Wonderweiss.[4]

LuppiIcePrison

Sennen Hyōrō zamyka Antenora

Antenor przygląda się walce Urahary z Yammym i Wonderweissem. Wzdycha i mówi, iż to w jego walkę wtrącił się mężczyzna, więc chciał zabić go osobiście, a tymczasem Llargo zasypuje Uraharę kanonadą Bali. Luppi odwraca się do swoich ofiar; w swoich mackach ponownie trzyma wszystkich rywali. Komentuje, że ich wybawiciel w chodakach ledwo ich oswobodził, a oni ponownie dali się schwytać. Z uśmiechem dodaje, że to nic dziwnego, przecież walczą trzech przeciw ośmiu, kiedy Rangiku przerywa jego monolog. Ściera uśmiech z ust Arrancara, mówiąc, że nie znosi mężczyzn, którzy "tylko kłapią jadaczką". Luppi ostrzega wicekapitan, iż podziurawi jej ciało jak sito, jeżeli popsuje mu humor, gdy niespodziewanie dosięga go lodowy atak kapitana Hitsugayi. Tōshirō pyta, czy nikt nie nauczył Luppiego, by zawsze być gotowym na przyjęcie ataku, podsumowując, iż tak kończy się lekceważenie raz trafionego wroga. Luppi jest zdenerwowany. Pyta, dlaczego kapitan wciąż żyje, kiedy Hitsugaya wyjaśnia siłę swojego Zanpakutō – najpotężniejszego lodowego ostrza, które zawsze może się zregenerować, jeśli w pobliżu jest choć odrobina wody. Antenor wpada w panikę, lecz Tōshirō stwierdza, że jest już za późno, bowiem miał aż nadto czasu, by przygotować się do walki. Arrancar nie ma już szans, by wygrać. Hitsugaya mówi, że choć mocą Luppiego jest osiem ramion, jego oręż stanowi cała zgromadzona w powietrzu woda. Wokół walczących pojawiają się liczne lodowe kolumny. Kapitan kieruje Zanpakutō w stronę wroga, wypowiadając nazwę techniki - Sennen Hyōrō. Wszystkie kolumny otaczają Luppiego, zamykając go w lodowym więzieniu. Hitsugaya oznajmia, że osiem ramion to jednak trochę za mało.[5]

Po wypełnieniu polecenia Aizena, Ulquiorra obwieszcza koniec misji. Negación spada na Antenora, Wonderweissa i Yammy'ego. Światło uwalnia Luppiego z lodowego więzienia, a 6. Espada stwierdza, iż kapitanowi nie udało się go zabić. Obiecuje, że gdy spotkają się ponownie, zgniecie Tōshirō na miazgę. Garganta zamyka się za Arrancarami.[6]

Następstwa Edytuj

Po walce grupa Hitsugayi udaje się do sklepu Urahary, gdzie Tessai i Ururu leczą rany Shinigami. Młody kapitan zauważa, iż obrażenia jakie odnieśli są niewielkie, biorąc pod uwagę fakt, że starli się z członkami Espady. Jest zaniepokojony siłą Arrancarów i myśli nad tym, ile czasu zajmie Soul Society przygotowanie do walki. Pyta Rangiku, czy udało jej się nawiązać kontakt z Soul Society, lecz wicekapitan odpowiada przecząco.[7]

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki