FANDOM

Taaaki zalążek.

Tōjū (刀獣, Bestialskie miecze) są duchami Zanpakutō, które zostały zmaterializowane przez Muramasę i zbiorowo mu służą. Są to także główni antagoniści wyłącznie w serii anime w Bestialskich Mieczach po śmierci Muramasy.

Przegląd Edytuj

Bestialskie miecze są to Zanpakutō, które utraciły swoich mistrzów. Mayuri Kurotsuchi twierdził, że nawet słabe Zanpakutō po utraceniu swojego mistrza stają się znacznie silniejsze. Normalne Zanpakutō umiera, wraz ze śmiercią jego właściciela[1], jednak duchy tych Zanpakutō cierpią po utracie swoich mistrzów, a tym samym nie posiadają prawdziwej tożsamości, co skutkuje ich nieprzewidywalnym zachowaniem.[2] Miecze te potrafią się znaleźć zarówno w Soul Society jak i w świecie ludzi. Nie każdy próbuje odnaleźć swojego mistrza. Większość z nich niszczy różne rzeczy. Nieznane są ich nazwy, ponieważ nie wiadomo do kogo wcześniej należały.

Charakterystyczną cechą na pewno jest to, iż chcą one niszczyć wszystko. Pokonany bądź obezwładniony miecz najczęściej trafia do Sekcji Rozwoju Technologii, gdzie są zamykane w specjalnych kopułach, albo kapitan 12. Oddziału przeprowadza na nich eksperymenty.

Zobacz też Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. Anime Bleach; Odcinek 255
  2. Anime Bleach; Odcinek 256

Więcej z Fandomu

Losowa wiki