Fandom

Bleach Wiki

Suzumebachi (dusza)

2252strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
Taaaki zalążek.

Suzumebachi (雀蜂, Szerszeń) jest Zanpakutō Suì-Fēng, została zmaterializowana w serii „Nieznane opowieści Zanpakutō” i w „Bestialskie miecze”.

Wygląd Edytuj

Suzumebachi (spirit).png

Wygląd Suzumebachi

Suzumebachi jest bardzo małą dziewczynką. Ma brązowe długie włosy, związane w dwa długie kuce. Ma różowe oczy. Ubrana jest w pasiasty strój, który ledwie zakrywa jej piersi. Ma ochraniacze na ramionach i na łydkach. Nosi złote spodnie do kolan w czarne paski. Zamiast prawej ręki ma długie żądło. Na nadgarstku lewej ręki oraz na kostkach ma małe puchowe bransoletki. Nosi czarne buty podobne do tych, które nosi jej właścicielka.

Osobowość Edytuj

Suzumebachi jest bardzo zadziorna. Jest często bardzo hałaśliwa i walczy o swoje. Zobaczyć ją możemy w towarzystwie Tobiume. Jest złośliwa. Interesuje się modą.

Fabuła Edytuj

Nieznane opowieści Zanpakutō (tylko anime) Edytuj

Suzumebachi.png

Pokonana Suzumebachi

Podczas walki Suì-Fēng z Gonryōmaru oraz Tenkenem atakuje kapitana w plecy, po czym się naśmiewa z jej stroju i stylu życia. Po zawierusze wywołanej przez Zarakiego, zaczynają pojedynek w osobnym miejscu. Wielokrotnie rani
101419.jpg

Suì-Fēng i Suzumebachi w Karakurze

Suì-Fēng, lecz zawsze w inne miejsce. Kiedy szykuje się do zadania śmiertelnego ciosu, kapitan skupia Reiatsu w jednym punkcie (Suzumebachi powiedziała, gdzie zamierza zaatakować) dzięki czemu zdołała oprzeć atak. Zaskoczona Suzumebachi szybko zostaje pokonana.

Bestialskie miecze (tylko anime) Edytuj

Haineko disregards Suzumebachi and Tobiume.png

Haineko, Tobiume i Suzumebachi

Suzumebachi jest widziana wraz z Tobiume, które widzą przechodzącą Haineko. Witają ją, ale ona po prostu je ignoruje. Później Haineko przechodzi obok nich ponownie i zderza się głową z Tobiume. Potem wychodzi, a one rozmyślają dlaczego ona zachowuje się w ten sposób.[1]

Zwiększona szybkość: Suzumebachi z powodu swoich niewielkich rozmiarów jest bardzo szybka. Jej mistrzyni w walce nie mogła za nią nadążyć wzrokiem.

Mistrz podstępu: Podobnie jak jej mistrz, Suzumebachi wykazała zdolność używania podstępu w walce.

Zanpakutō Edytuj

Shikai

  • Nigeki Kessatsu (弐撃決殺, Śmierć w dwóch krokach): Pierwszym krokiem jest zaatakowanie Suzumebachi swoim żądłem. Zostawia wtedy ślad w kształcie motyla zwany Hōmonką (蜂紋華, Herb Szerszeni). Znak staje się celem kolejnego ataku. Jeżeli przeciwnik zostanie trafiony dwa razy w to samo miejsce, umiera. Suzumebachi może również zaatakować dwa razy ten sam narząd, co również spowoduje śmierć ofiary.

Cytaty Edytuj

Wyglądasz naprawdę głupio, gdy biegasz i gadasz w kółko Yoruichi-sama to, Yoruichi-sama tamto. Jeśli masz czas na takie pierdoły, to powinnaś również mieć czas na zakup lepszych ubrań i zdobycie faceta!

— Do Suì-Fēng

Odniesienia Edytuj

  1. Anime Bleach; Odcinek 262

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki