FANDOM

Suì-Fēng kontra Ggio Vega to walka mająca miejsce w Sztucznej Karakurze, jest kolejną z bitew, które się tam odbędą. Uczestniczy w niej kapitan 2. Oddziału, Sui-Feng oraz jeden z ostatnich Fracción Baraggana, Ggio Vega.

Prolog Edytuj

Po ochronieniu filarów wszechkapitan Yamamoto wydaje rozkaz do rozpoczęcia walk. Suì-Fēng decyduje się pokonać ostatniego z dwóch pozostałych Fracción 2. Espady.

Bitwa Edytuj

Plik:Suì-FēngclasheswithGgio.jpg

Suì-Fēng wraz z Arrancarem bardzo szybko rozpoczęli walkę. Ggio dziwi się, że pani kapitan nie przejmuje się zbytnio tym, że jej podwładny Marechiyo Ōmaeda obrywa od swojego przeciwnika. Po chwili Vega atakuje nogą, lecz szybko zauważa, że walka wręcz nie była dobrym pomysłem. Kapitanka używa Bakudō 30. Shitotsu Sansen przygwożdżając wroga do ściany budynku, po czym uwalnia swoje Zanpakutō - Suzumebachi.[1]

Suì-Fēng tłumaczy zdolność swojego Zanpakutō i szykuje się do ataku, lecz Ggio używa Cero by się uwolnić. Vega mówi, że była nierozsądna, bo mogła użyć Shunpo by go zabić, po czym wymierza jej kopniaka w brzuch. Arrancar, zauważa, że jest z 2. Oddziału, co oznacza, że podlega jej Onmitsukidō. Po chwili uwalnia swoje Resurrección - Tigre Estoque i atakuje panią kapitan.[2]

Plik:Omaeda defends soifon.jpg

Suì-Fēng zostaje powalona w gruzy, lecz zaraz się podnosi wyskakując w górę. Obecny tam Ōmaeda, stwierdza, że jego pani kapitan jest na tyle dumna, że nie będzie udawać, iż przegrywa. Po chwili Vega używa Misil Diente unieruchamiając przeciwniczkę na ścianie budynku. Następnie mówi, że role się odwróciły oraz, że nie poznał jej imienia, ale to nie ma znaczenia teraz, gdy nie jest w stanie nic zrobić. Rzuca się w stronę Suì-Fēng, lecz nagle zostaje powstrzymany przez jej wicekapitana, który użył swojego Zanpakutō - Gegetsuburi, by mu przeszkodzić. Następnie Ōmaeda chwyta Ggio i zaczyna się chwalić pani kapitan, że go złapał, ale Arrancar chce użyć na nim swojego Cero, lecz Suì-Fēng uderza go nogą w twarz, wysyłając w budynek. Potem zwraca się do swojego podwładnego z pytaniem, czy ktoś prosił go o pomoc.[3]

Ōmaeda zaczyna się tłumaczyć, że martwił się o nią, a ona tak mu mówi. Suì-Fēng pokazuje mu aby się zbliżył i mówi, żeby słuchał, a gdy wykonał polecenie, wymierzyła mu cios w twarz. Następnie tłumaczy na czym polega bycie częścią Onmitsukidō. Potem zwraca się do Vegi oznajmiając, że pokaże mu jak walczą jej siły specjalne. Zdenerwowany Arrancar uwalnia swoją "formę bojową" - Tigre Estoque El Sable. Chce zaatakować Suì-Fēng, lecz ta wymierz mu śmierć w dwóch uderzeniach poprzez dwukrotnie przekłucie płuca.[4]

Następstwa Edytuj

Po krótkiej rozmowie z Ōmaedą, odwraca się, a Baraggan Louisenbairn powstaje ze swego tronu i kieruje się w ich stronę.[5]

Odniesienia Edytuj

  1. Manga Bleach, Rozdział 330, strony 16-19

Nawigacja Edytuj