FANDOM

Suì-Fēng i Marechiyo Ōmaeda kontra Baraggan Louisenbairn to walka mająca miejsce w Sztucznej Karakurze, jest kolejną z bitew, które się tam odbędą. Uczestniczą w niej kapitan 2. Oddziału, Suì-Fēng, wicekapitan 2. Oddziału, Marechiyo Ōmaeda oraz 2. Espada, Baraggan Louisenbairn.

Prolog Edytuj

Gdy Fracción 2. Espady polegli w walce, Louisenbairn powstał ze swego trony i skierował kroki w stronę dwójki Shinigamich.[1] Ōmaeda zostaje wykorzystany jako przynęta, lecz gdy Baraggan ukazuje swoje Resurrección szala zwycięstwa przechyla się na stronę Arrancara.

Bitwa Edytuj

Soifon & Marechiyo Ōmaeda vs. Baraggan Luisenbarn

Suì-Fēng i Ōmaeda gotowi do walki z Baragganem

Samo powstanie z tronu 2. Espady i ukazanie wielkości Reiatsu, sprawiło, że Suì-Fēng wraz z podwładnym nie mogli się poruszyć. Baraggan zniszczył swój tron wyjmując swoje Zanpakutō. Na ten widok Ōmaeda pyta się kapitanki, czy nie nadszedł czas aby zwolnić limity. Arrancar przysłuchujący się temu, zażądał by pokazali mu uwolnienie z ograniczeń. Wicekapitan chwali, że gdy Suì-Fēng będzie mogła walczyć w pełni możliwości pokona go w ciągu kilku sekund. Jego zapał studzi kapitanka, oznajmiając, że w nagłym przypadku takim jak ten limity można pominąć oraz, że od samego początku walczą na pełnych obrotach.[2]

Baraggan grabs Soifon (anime)

Baraggan chwyta Suì-Fēng

Espada atakuje toporem Suì-Fēng odcinając część budynku, na którym stała. Dzięki Shunpo kapitanka zbliża się do Arrancara lecz gdy chce go kopnąć, jej noga nagle spowalnia, co pozwala Baragganowi złapać ją i rzucić daleko przed siebie niszcząc budynek. Louisenbairn tłumaczy, że członkowie Espady są ucieleśnieniem aspektów śmierci, a jego zdolność to starość. Po tych słowach zbliża się do Shinigamki i dotyka jej ramienia, postarzając kości. Oddala się od niej i uwalnia swoje Resurrección - Arogante.[3]

Soifon arm aging (anime)

Ramię Suì-Fēng niszczone Respirą

Suì-Fēng jest przerażona uwolnioną formą Espady. Louisenbairn postępuje krok do przodu, a dach rozpada się w pył. Arrancar tłumaczy, że wszystko co znajdzie się w jego pobliżu starzeje się, po czym wymiera. Kapitanka krzyczy do swojego podwładnego żeby uciekał, bo nie da mu rady, co Espada komentuje mówiąc, że jej szanse na przeżycie są niewiele większe. Następnie używa Respiry, która jest na tyle szybka, że dosięga uciekającej Suì-Fēng i rozpoczyna proces starzenia wraz z gniciem w takim tempie, że Shinigami rozkazuje Ōmaedzie, by natychmiast odciął jej rękę jeśli nie chce jej śmierci. Mimo wyraźnej niechęci wicekapitan sprawnie spełnia rozkaz. Baraggan naśmiewa się, że nawet Shinigami, czyli bogowie śmierci obawiają się umierania.[4]

Omeada ucieka

Desperacka ucieczka Ōmaedy

Ōmaeda stwierdza, że Louisenbairn jest groźniejszy nawet od Aizena oraz, że to niemożliwe pokonać przeciwnika, do którego nie można się zbliżyć. Suì-Fēng mówi mu, aby posłużył jako przynęta, lecz wicekapitan od razu zaczyna się bać. Jednak po chwili zaczyna uciekać przed goniącym go Baragganem.[5] Marechiyo podczas biegu, zauważa lód, który stworzył kapitan Hitsugaya, przez co Arrancar zbliża się do niego i ponownie używa Respiry. Gaz dosięga Ōmaedę, niszcząc jego odznakę wicekapitana. Espada naśmiewa się, że Shinigami nie potrafi uniknąć jego ataku nawet wtedy, gdy specjalnie go spowolnił. Przerażony członek 2. Oddziału woła o pomoc swoją panią kapitan, która przymocowała się do budynku.[6]

Jakuhō Raikōben

Bankai Suì-Fēng

Baraggan nazywa Marechiyo kupą mięsa, a obrażony odpowiada, że Espada jest zazdrosny, bo sam jest tylko kośćmi. Po chwili uwalnia swoje Shikai Gegetsuburi, jednak to nic nie daje. Wicekapitan narzeka na swoje Zanpakutō, dlaczego nie mogło być jakimś z lodowymi lub ogniowymi atakami, by nagle sobie przypomnieć o tym, że może zaatakować za pomocą Kidō. Używa Bakudō 21. Sekienton, lecz szybko zauważa, że nie był to najlepszy pomysł, bo nie jest najlepszy w Kidō. Louisenbairn znudzony już Ōmaedą ponownie wyjął topór i chciał zaatakować za pomocą Gran Caídy, jednak nagle pojawiła się Suì-Fēng ze swoim Bankai - Jakuhō Raikōben. Wicekapitan jest bardzo zdumiony, gdyż po raz pierwszy ujrzał ostateczną formę Zanpakutō swojej kapitanki. Kobieta tłumaczy, że nie lubi używać tej formy, bo jest trudna do ukrycia oraz nieporęczna. Po chwili odpala rakietę, dołączoną do podstawy.[7]

Siła odrzutu jest tak wielka, że wbija Ōmaedę w budynek i niszczy stalową zbroję Suì-Fēng. Miejsce, gdzie stał Baraggan jest owiane dymem. Shinigami sądzą, że to koniec.[8]

Następstwa Edytuj

Ōmaeda wraz z Suì-Fēng są widziani, gdy przybywają Visoredzi, a Wonderweiss niszczy więzienie Tier Harribel i wyswobadza z dymu 2. Espadę. Shinigami ponownie stają to walki z Arrancarem tym razem mając do pomocy Visoreda - Hachigena Ushōdę.

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj