Fandom

Bleach Wiki

Stuletnia uraza... Zemsta Hiyori

2252strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Stuletnia uraza! Zemsta Hiyori jest dwieście osiemdziesiątym piątym odcinkiem anime Bleach.

Opis Edytuj

Kense saves mashiro.png

Kensei ratujący Mashiro przed Wonderweissem

Po porażce 3. Espady, Harribel, Wonderweiss odzyskuje przytomność. Próbuje on zaatakować Mashiro, lecz kończy się to kopniakiem z jej strony. Kensei ostrzega ją, żeby zdjęła swoją maskę, zanim osiągnie limit, lecz ta odpowiada, że mogłaby w niej walczyć całą noc. Margela znów próbuje zaatakować, lecz bez skutku. Arrancarn rzuca nią, łapiąc za szalik. Jednak to nie było dobra decyzja, ponieważ Mashiro (w geście zemsty za zniszczony szalik) używa Mashiro Super Cero, lecz Wonderweiss wystrzeliwuje swoje Cero. Większa część maski Mashiro pęka, Margela wykorzystuje to i rozbija pozostałą część maski uderzeniem pięści. Ucieszony, chce walnąć jeszcze raz, lecz jego pięść zostaje zatrzymana przez Kenseia.

Ep 285 Kensei Bankai.jpg

Bankai Kenseia

Rozpoczyna się walka Kensei kontra Wonderweiss. Arrancar próbuje uderzyć byłego kapitana, lecz on doskonale unika ataków Wonderweissa. Kensei uwalnia swoje Bankai, Tekken Tachikaze.

Hiyori stabbed by gin.png

Hiyori przebita przez Gina

W międzyczasie, Visoredzi postanawiają wyrównać rachunki z Aizenem. Hiyori opowiada, jak lubiła tamte dni spędzone w Soul Society, jak była w stanie cieszyć się każdym dniem. Wspomina tamtą noc, noc w którą skrzywdziła swoich przyjaciół. Ma żal do Aizena, że zdeptał więzy ich przyjaźni. Mówi, że kipi złością i nie będzie taka sama, dopóki go nie zabije. Shinji ostrzega ją, aby podchodziła do niego ostrożnie, bo Aizen ma tą "swoją moc". Aizen komentuje to, mówiąc, że niezależnie do podejdą do niego lekkomyślnie, czy ostrożnie, będzie to ich koniec. Rose i Love chcą zaatakować, lecz Hirako mówi, że to tylko prowokacja. Hiyori atakuje Aizna, lecz zostaje przebita przez Zanpakutō Gina. Shinji używa Shunpo, aby złapać upadającą Hiyori. Prosi Hachiego, aby uleczył ją za pomocą Kidō. Po chwili zastanowienia, przypomina sobie, że moc Orihime może ją uzdrowić. Zaczyna wołać Ichigo.

YammyCatchesRukia.png

Rukia uwięziona przez Yammy'ego

W Hueco Mundo, na dachu Las Noches, Orihime uzdrawia rannego Ishidę. Ichigo postanawia włączyć się do walki z 0 Espadą. Renji używa swojego Bankai, lecz nie daje to pożądanych efektów. Jednak przy pomocy rozłączonych segmentów jest w stanie przez chwilę obezwładnić Yammyego. W tym czasie Rukia atakuje Białą Falą, a Sado Atakiem Giganta, lecz 0 Espada blokuje ataki swoim Reiatsu. Yammy wystrzeliwuje Cero. Trójka przyjaciół postanawia zmylić go ich szybkością, a Sado ma go oślepić piaskiem. Renji atakuje Hikōtsu Taihō, lecz Yammy bez trudu blokuje ten atak. Uderza Abarai pięścią, następnie wali Sado ogonem, a w końcu łapie Rukię i zastanawia się nad sposobem jej zabicia, lecz ta korzystając z chwili nieuwagi atakuje Hadō #33 Sōkatsui. Yammy rzuca Kuchiki o piasek. Ichigo zauważa sytuację Rukii.

Siedem cudów miasta Karakura Edytuj

Plotki o ruszających się manekinach. Ichigo udaje się do sklepu odzieżowego, aby sprawdzić plotkę o ruszających się manekinach. Na miejscu spotyka Rangiku i jej Gigai stojące na wystawie. Matsumoto uważa, że jeśli zostawi się tu swoje gigai, włożą na niego ładne ubrania. Ikkaku jest bardzo niezadowolony z powodu ubioru własnego sztucznego ciała, ponieważ były na nim tylko slipki.

Cenzura Edytuj

  • W mandze szarża Hiyori na Aizena kończy się o wiele gorzej - zostaje przepołowiona na dwie części[1], jednakże w anime została ledwo nadziana na Shinsō Ichimaru.

Występujące postacie Edytuj

Walki Edytuj

Użyte moce i techniki Edytuj

Użyte Kidō:

Techniki Shinigami:

Techniki Hollwów:

  • Cero (虚閃 (セロ) , Sero; po hiszpańsku „Zero”, a japońsku „Błysk Pustego”)

Użyte Techniki:

  • Sōten Kisshun (双天帰盾, Tarcza przywrócenia boskiej dwójki)
  • Tsugi no Mai, Hakuren (次の舞・白漣, Następny Taniec, Białe Fale)
  • El Directo (巨人の一撃 (エル・ディレクト) , eru direkuto; po hiszpańsku "Bezpośredni", a japońsku "Jeden Atak Olbrzyma")
  • Hikōtsu Taihō (狒骨大砲, Kościane Działo)

Uwolnione Zanpakutō:
Shikai:

Bankai:

Uwolnione Resurrección:

  • Tiburón (皇鮫后, Imperialna Cesarzowa Rekin)
  • Ira (憤獣, Zła Bestia)

Pozostałe moce:

  • Hollowfikacja ( (ホロウ) 化, horōka)
  • Shun Shun Rikka (盾舜六花, Kwiecista Gwardia Tarczy Hibiskusa)
  • Brazo Derecha de Gigante (巨人の右腕 (ブラソ・デレチャ・デ・ヒガンテ) , Buraso Derecha de Higante; po hiszpańsku i japońsku "Prawa Ręka Olbrzyma") (悪魔の左腕, Lewe Ramię Diabła)
  • Brazo Izquierda del Diablo (悪魔の左腕 (ブラソ・イスキエルダ・デル・ディアブロ) , Buraso Isukieruda deru Diaburo; po hiszpańsku i japońsku "Lewe Ramię Diabła")

Nawigacja Edytuj

Odniesienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki