FANDOM

Taaaki zalążek.
Aparat GALERIA

Sode no Shirayuki (袖白雪, Skryty w Rękawie Śnieg) jest Zanpakutō Rukii Kuchiki, została zmaterializowana w serii „Nieznane opowieści Zanpakutō” i w „Bestialskie miecze”.

Wygląd Edytuj

Sode no Shirayuki jest kobietą o bardzo jasnej, wręcz białej cerze. Włosy również są białego koloru, sięgają do jej łopatek. Część z włosów jest związana z tyłu w trójkątny kok. Jeden z kosmyków włosów opada na jej twarz. Po lewej stronie nosi niebieską spinkę z białą gwiazdą. Sode no Shirayuki nosi długie i białe furisode (kimono noszone jedynie przez niezamężne kobiety), którego rękawy są długie aż do ziemi. Nosi zielone obi-age (szeroki pas pod piersiami, który nosi się dla podtrzymania pasa właściwego) oraz różowe obi (pas) z przeplecionym przez środek obi-jime. Z tyłu ten pas tworzy wielką kokardę.

Osobowość Edytuj

Sode no Shirayuki mimo że jest lodowym Zanpakutō jest bardzo miła. Jest lojalna w stosunku do swojej mistrzyni i darzy ją szacunkiem, tzn. mówi do niej "Rukia-sama". Zazwyczaj jest spokojna, choć czasami wpada na dziwne pomysły, np. z urządzeniem przyjęcia, aby zwabić Bestialskie Miecze. Jest pewna siebie, co udowadnia walcząc z Byakuyą.

Fabuła Edytuj

Nieznane opowieści Zanpakutō (tylko anime) Edytuj

Sode no Shirayuki Rukia fight

Sode no Shirayuki walczy z Rukią

Sode no Shirayuki po raz pierwszy widzimy w jaskini, gdzie ukrywali się Zanpakutō. Następnie zostaje wysłana przez Muramasę do Soul Society. Widzimy ją razem z Kazeshinim i Tobiume jak niszczy budynki. Po raz kolejny zostaje pokazana podczas pojedynku z Rukią Kuchiki. Twierdzi, że jest wolna i może robić co tylko chce. W trakcie walki wtrącił się Ichigo, ratując Rukię od pewnej śmierci. Ostatecznie Sode no Shirayuki zostaje pokonana przez swoją właścicielkę poprzez Kidō. Jednak wtrącił się Muramasa i nie pozwolił jej powrócić do Rukii.

Byakuya Kuchiki kontra Sode no Shirayuki

Sode no Shirayuki walczy z Byakuyą

Następnym razem widzimy ją ponownie w jaskini. Senbonzakura przyprowadza swojego mistrza - Byakuyę i wystawia go na próbę, karze zabić Zanpakutō jego siostry. Byakuya w obronie honoru rozpoczyna walkę z Sode no Shirayuki. Ostatecznie Sode no Shirayuki zostaje zabita z zaskoczenia. Mayuri Kurotsuchi jednak przywraca jej życie. Jednak było to bardzo późno. Sode no Shirayuki zjawia się w Karakurze i ratuje Rukię i Orihime.

Bestialskie miecze (tylko anime) Edytuj

Snapshot20100209161012

Sode no Shirayuki walczy z Bestialskim Mieczem

Sode no Shirayuki w tej serii występuje bardzo często. Wpierw widzimy ją podczas gdy Bestialskie Miecze atakują rezydencję Kuchiki. Walczy z jednym z Bestialskich Mieczy, ale niestety została zaatakowana przez drugiego. Zjawia się wtedy Senbonzakura, który osłania ją. Rukia jest bardzo zszokowana nagłym pojawieniem się Zanpakutō. Następnym razem widzimy ją, gdy razem z Senbonzakurą, Byakuyą oraz Rukią obmyślają plan jak mogą schwytać Bestialskie Miecze, które im uciekły. Sode no Shirayuki wpada na pomysł, że skoro zaatakowano ich podczas Hanami (Święto Oglądania Kwiatów Wiśni), to muszą bardzo lubić przyjęcia. Dlatego też w barakach 10. Oddziału zostaje wyprawione takie przyjęcie. Sode no Shirayuki jest widoczna jako rozpijająca wszystkich gości.

Snapshot20100209161602

Rukia z Sode no Shirayuki podczas pojedynku

Ku zasmuceniu Sode no Shirayuki, Bestialskie Miecze się nie pojawiają. Sode no Shirayuki jest załamana. Na szczęście pociesza ją Rukia i dalej współpracują. Podczas patrolu Rukia wraz ze swoim Zanpakutō natrafiają na bardzo silne Bestialskie Miecze. Sode no Shirayuki osłania swoją mistrzynię. Następnie usiłują z nimi walczyć. Jednak osobno nie szło im to najlepiej, dlatego Rukia niemal prosi, aby Sode no Shirayuki wróciła do formy katany. Ta spełnia jej polecenie. Razem pokonują Bestialski Miecz.

Ekspert walki mieczem: mimo delikatnego zachowania, Sode no Shirayuki wykazała duże umiejętności walki mieczem na tyle, że bez trudu mogła walczyć z Rukią. Walka jest pełna wdzięku, styl walki szybki i płynny.

Zwiększona szybkość: Sode no Shirayuki pokazuje imponującą prędkość, która może zaskoczyć Ichigo.

Wysoka moc duchowa: jej moc duchowa była na tyle duża, aby Ichigo podczas Bankai był przyciśnięty.

Lodowa forma: Sode no Shirayuki ma możliwość zamienienia się w lód i przekształcenia się.

Tworzenie lodu: Sode no Shirayuki jest w stanie stworzyć lód i zimno prostym gestem dłoni. Może też wytworzyć go z ust.

Zanpakutō Edytuj

  • Shikai: Sode no Shirayuki w każdej chwili może przybrać formę Shikai, która jest taka sama jak u Rukii. Używa tych samych umiejętności co jej mistrzyni, ale z większą siłą. Sode no Shirayuki w każdej chwili może przywołać swoją śnieżnobiałą katanę. Robi to oddalając od siebie dłonie.
Specjalne zdolności Shikai:
Sode no Shirayuki, Shikai

Some no Mai, Tsukishiro

  • Some no mai, Tsukishiro (初の舞・月白, Taniec pierwszy: Biel Księżyca): Sode no Shirayuki wywołuje nazwę tańca, gdzie odwraca miecz ostrzem do dołu. Podczas wykonywania tańca, wykonuje okręgi ostrzem w powietrzu. Duże formy koła lodu wokół niej zmierza w cel, który zamraża wszystko czego dotknie. Koło niej zamraża ziemię, ale wszystko w kręgu wpływa na powietrze tworząc rozszerzenie słupa światła, które następnie zamraża wszystko w koło. Wkrótce po zamrożeniu ofiara zostaje zburzona wraz z lodem.
Sode no Shirayuki's Tsugi no Mai

Tsugi no Mai, Hakuren

  • Tsugi no mai, Hakuren (次の舞・白漣, Następny Taniec, Białe Fale): Sode no Shirayuki wywołuje nazwę tańca, a cztery wybuchy lodu pojawiające się przed nią w kształcie łuku (w przeciwieństwie do Rukii, siła przebicia); wyciąga miecz, ogromna i potężna czysta biała fala lodu trafia w przeciwnika i natychmiast zamraża. Wkrótce po zamrożeniu ofiara zostaje zburzona wraz z lodem.

Ciekawostki Edytuj

  • Wygląd Sode no Shirayuki najprawdopodobniej był "wzorowany" na wyglądzie Miyako Shiby, którą Rukia uważała za swój ideał. Dowodem jest jej kok i podobny wygląd.
  • Sode no Shirayuki jest najprawdopodobniej postacią wzorowaną na japońskiej legendzie Yuki Onna, czyli legendzie o Śnieżnej Damie.

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki