FANDOM

Sklep Urahary (浦原商店, Urahara Shōten; JPF "U Urahary") obskurny sklepik zlokalizowany w mieście Karakura.

Przegląd Edytuj

Pomimo wyglądu zwyczajnego sklepiku, można w nim kupić cukierki, jedzenie lub gadżety duchowe należące do świata Soul Society, które zaspokajają potrzeby Shinigami w trakcie ich pobytu w Świecie Żywych. Służy również jako baza operacyjna dla właściciela, Kisuke Urahary. Wszyscy pracownicy mają świadomość duchową oraz unikalne zdolności. Rukia Kuchiki przychodzi tu, aby uzupełnić zapasy w trakcie pobytu z Ichigo Kurosakim lub by uzyskać cenne informacje. Renji Abarai mieszka tu w trakcie misji w Świecie Ludzi. W sklepie można odbierać nagrody za zabicie danego Hollowa w ramach punktów Bounty.[1] Czasami jest widoczny na zewnątrz mały samochód klasy "van". Siostry Ichigo Kurosakiego, Yuzu i Karin, też przychodzą do sklepu po różne produkty. Yoruichi Shihōin jest bardzo częstym gościem, choć niewykluczone, że tu mieszka.

Pod sklepem znajduje się ogromna przestrzeń stworzona na wzór poligonu w Soul Society, jedynie nie posiadającą gorących źródeł. Jest używana jako miejsce treningowe lub miejsce do otwierania Senkaimon i Garganty do innych wymiarów. Można w niej nie czuć upływu czasu z powodu braku nocy.

Pracownicy Edytuj

O7 Urahara, Tessai, Jinta i Ururu wyruszają po wadliwy towar

Urahara wraz z pracownikami

Znane wydarzenia Edytuj

Poniższe wydarzenia miały miejsce w lub pod Sklepem Urahary.

Występy w innych mediach Edytuj

Sklep występuje w filmach Bleach: Memories of Nobody, Bleach: The DiamondDust Rebellion i Bleach: Fade to Black oraz w odcinku anime poprzedzającym wydarzenia z filmu Bleach: Jigoku-hen.[2]

Występuje także w OVA Bleach: Zapieczętowany Miecz Szału.

Ciekawostki Edytuj

  • Dla Kona było to pierwsze "mieszkanie".
  • Nigdy nie użyto samochodu, pomimo iż stoi zaparkowany obok sklepu.
  • Jinta sprzeciwia się Yuzu, ponieważ jest w stanie kupić bardzo dużo przystawek za jedynie 500 yenów.[3]

Odniesienia Edytuj

  2. Anime Bleach; Odcinek 299
  3. Manga Bleach; Colourful Bleach 1 omake

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki