FANDOM

Ta strona lub sekcja wymaga uzupełnienia treści.
Aparat.png GALERIA

Shuren (樹人) jest mieszkańcem Piekła i liderem trzech innych Togabito. Jest głównym antagonistą w czwartym filmie Bleacha - Bleach: Jigoku-hen.

Wygląd Edytuj

Jak pozostali Togabito nosi białą szatę. Jego ciało pętają łańcuchy. Jego oczy są koloru zielonego, a włosy fioletowego. Zasłaniają one lewą część twarzy Shurena.[1]

Osobowość Edytuj

Shuren wydaje się być pewny siebie i ekstrawagancki, jak i arogancki. Jest przekonany, że jest w stanie manipulować Ichigo. W specjalnym rozdziale mangi wydaje się być arogancki wobec Arrancarów. Wyzywa ich od "bezużytecznych" i "jednorazowego użytku". Według Szayelaporro jest zarozumiały.[2]

Fabuła Edytuj

Bleach: Jigoku-hen Edytuj

Przenikliwy intelekt: Shuren ma pewną wiedzę na temat Espady i ich technik. Z łatwością rozpoznał Gran Rey Cero.[3]

Zwiększona szybkość: Shuren jest zdolny do poruszania się z dużą szybkością, by zaskoczyć Arrancara rangi Espady - Szayelaporro Grantza.[4]

Wysoka moc duchowa: Shuren pokazuje swoją moc, kiedy sprowadza Szayelaporro do Piekła i nie odnosi ran po wystrzeleniu jego Gran Rey Cero.[5]

IchigowalczyzShurenem.png

Shuren używa zdolności do manipulowania ogniem

Manipulacja płomieniami: Shuren wykazał zdolność do generowania i kontrolowania ognia dla szerokiej gamy efektów; od tworzenia szybkich pocisków ognia, po wezwanie ognistej włóczni, którą udowodnił, że może jej użyć jako broń bliskiego zasięgu. Wykazał także zdolność do odpierania ataków płomieniami, jak pokazano, kiedy udało mu się zatrzymać Getsugę Tenshō ogniem, jako prowizoryczną osłonę.[6]

Występy w innych mediach Edytuj

Shuren pojawia się jako grywalna postać w grze Bleach: Heat the Soul 7. Jest materiałem do pobrania.

Nawiązanie do 4 filmu Edytuj

Cytaty Edytuj

Rozumiem. Więc uważasz, że jestem niepotrzebny? Jesteśmy jak umysły. Teraz ja uznałem, że jesteś niepotrzebny, Szayelaporro Granz.

— Do Szayela Aporro Granza[3].

Odniesienia Edytuj

  1. Manga Bleach; Imaginary number 01. the unforgivens, strona 9
  2. Manga Bleach; Imaginary number 01. the unforgivens, strony 8-20
  3. 3,0 3,1 Manga Bleach; Imaginary number 01. the unforgivens, strona 19
  4. Anime Bleach; Odcinek 299
  6. Film Bleach; Bleach: Jigoku-hen

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki