FANDOM

Shunsui Kyōraku kontra Coyote Starrk: Finałowa Walka to ostateczna bitwa pomiędzy kapitanem 8. Oddziału, Shunsui Kyōraku i 1. Espada, Coyote Starrk w Sztucznej Karakurze. Jest to jedna z ostatnich walk Gotei 13 z pierwszą trójką Espady.

Prolog Edytuj

Shunsui Stabs Starrk

Starrk dźgnięty mieczem

Visoredzi, Love Aikawa i Rōjūrō Ōtoribashi podjęli się walki z 1. Espadą. Z początku szło im dobrze, dopóki Starrk nie przywołał wilków, diametralnie zmieniając sytuację. Zwierzęta zraniły dwójkę Visoredów, a Coyote proponuje im ucieczkę. Gdy odmawiają, stwierdza, że nie lubi tego robić, ale nie ma wyboru, więc musi ich zgładzić. Nagle Arrancara przebija od tyłu ostrze czyjegoś miecza.

Bitwa Edytuj

KyorakuUsingKageoni

Kyōraku używa Kageoni

Z cienia Espady wyłania się postać Kyōraku. Zdumiony Starrk pyta się, czy przez cały ten czas ukrywał tą zdolność. Kapitan odpowiada, że nie ukrywał, tylko jego miecz nie był w nastroju, gdyż jego mocą jest urzeczywistnianie dziecięcych zabaw. Tłumaczy, że Katen Kyōkotsu sama ustala zasady, a każdy kto znajdzie się w zasięgu jej energii duchowej jest zmuszony grać według tych reguł. Następnie ujawnia zasady poszczególnych gier, Kageoni, Bushōgoma, Takaoni oraz Irooni, dodając, że jeśli się wygra to się żyje, jeśli przegra to umiera.[1]

StarrkCutsKyoraku

Starrk rani Kyōraku po zrozumieniu zasad Irooni

Arrancar szybko zrozumiał wszystkie zdolności, co Shinigami pochwalił. Coyote używa Colmillo, lecz Shunsui korzystając z Irooni zadał mu ranę. Kapitan mówi, aby teraz on wybrał kolor, w który chce uderzyć, a tamten wybiera biały. Okazuje się, że Espada bardzo dobrze zrozumiał reguły, a Kyōraku stwierdza, że jest twardym zawodnikiem. Arrancar w myślach mówi, że mógłby powiedzieć to samo, po czym wyznaje sam sobie, że zawsze zazdrościł słabszym, aż w końcu spotkał równego sobie. W międzyczasie Shinigami zrzucił swoje kapitańskie haori, pozbywając się tym samym koloru białego. Po chwili wybiera czarny kolor i zadaje bardzo silny cios.[2]

KyorakuKillsStarrk

Shunsui zabija Starrka

Starrk wspomina swoje pierwsze spotkanie z Aizenem i przyjęcie propozycji dołączenia do niego. Ciało wokół dziury Hollowa zaczyna pękać, a krew leje się coraz bardziej. Gdy Espada spada we własnej krwi, przeprasza Aizena, że nie był w stanie odwdzięczyć się za pomoc. Uświadamia sobie, że nie jest sam, gdyż Lilynette Gingerbuck i pozostali z Espady są z nim. Przypomina sobie pierwsze spotkanie z dziewczynką, gdy zapytała co zrobią i gdzie pójdą oraz swoją odpowiedź, że gdziekolwiek byleby razem na zawsze. Arrancar wylądował w gruzach i skonał.[3]

Następstwa Edytuj

LoveRoseAndKyoraku

Kyōraku z Love i Rose

Love pojawia się za kapitanem, dziękując za pomoc. Kyōraku odpowiada, że cieszy się, iż są cali. Visored stwierdza, że Shinigami się nie zmienił i dodaje, że zawsze wtrącał się w czyjeś walki. Shunsui doprowadzając Zanpakutō do zwykłych mieczy, mówi, że kapitan nie może przejmować się stylem walki i przegrywaniem przez to. Dodaje, że gdy się coś komuś zawdzięcza, albo ktoś nam to w chwili, gdy zaczynają bitwę jest się na straconej pozycji.[4]

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki