FANDOM

Aparat GALERIA

Shintarō (慎太郎) to pies rasy Kishu, który należał do Miyuki. Zginął potrącony przez samochód. Później, wraz z innym psem, przemienia się w dwugłowego Hollowa, lecz zostaje oczyszczony przez Rangiku Matsumoto.

Historia Edytuj

Shintarō mieszkał z Miyuki i jej rodzicami w dużym domu. Kiedy rodzice dziewczynki rozwiedli się, mała Miyuki przeprowadziła się z mamą do mieszkania, w którym nie mógł przebywać pies. Shintarō został z ojcem. Wkrótce potem przejechał go samochód. Przebywał w świecie ludzi jako Plus, aż w końcu wraz z innym psem, Dobermanem Pinscherem, uległ przemianie w Hollowa.[1]

Fabuła Edytuj

Arrancar Edytuj

The Hollow turns on itself

Hollow atakuje swoją drugą głowę

Shintarō&Doberman

Shintarō i Doberman oczyszczeni

Po tym jak Kon zostaje wepchnięty w wypchanego, pluszowego psa, nazwanego Shintarō, na pamiątkę psa o tym imieniu, Miyuki - właścicielka pluszaka odkrywa, że umie on mówić i chodzić. Kon zaprzyjaźnia się z nią, wysłuchuje jej i namawia, aby odwiedziła swój stary dom. Tam zostają zaatakowani przez dwugłowego Hollowa. Zostają spłoszeni i w trakcie ucieczki dziewczyny, Kon próbuje walczyć, ale zostaje szybko pokonany. Hollow odwraca się w stronę Miyuki, która woła Shintarō ze strachu. Słysząc to, lewa głowa potwora waha się, po czym atakuje prawą. Kiedy przybywa Rangiku i oczyszcza Hollowa, okazuje się, że był to Shintarō i pies rasy Doberman Pinscher. Rangiku stwierdziła, ze Shintarō nie chciał krzywdzić Miyuki i chciał ją chronić. [1]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Anime Bleach; Odcinek 135

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki