FANDOM

Shinta Seko (Seko Shinta) był nowym rekrutem i oficerem bez stanowiska w 3. Oddziale, podczas Spisku Kasumiōji.

Wygląd Edytuj

Shinta ma długie czarne, rozczochrane włosy, które odsłaniają jego uszy i pozostawiają kawałek grzywki na środku twarzy. Nosi standardowy ubiór Shinigami.

Fabuła Edytuj

Nowy Kapitan Shūsuke Amagai (tylko anime) Edytuj

Zostaje po raz pierwszy wprowadzony przez Izuru Kirę i Makoto Kibune podczas ich dochodzenia na starym polu egzekucyjnym. Jako że był nowym rekrutem 3. Oddziału, nie został rozpoznany przez Kirę. Chwilę później, trzech wpada w wykonaną przepaść, będąc otoczonych i uwięzionych przez Hollowy. Kira i Kibune łatwo pokonują Hollowów, ale jednemu z nich udaje się zaabsorbować Shintę. Gdy Kibune usiłuje zabić Hollowa z Shintą, Kira zatrzymuje jego atak, a wtedy Kibune wypomina brak umiejętności Shinty, jako powód dla, którego powinien zginąć. Shinta zostaje jednak uratowany, ale Kira zaczyna być podejrzliwy w stosunku do Kibune po tym incydencie. Inose wspomina, że 4. Oddział nie gwarantuje, że będzie w stanie ocalić Shintę. Jego status jest nieznany.

Jako nowy rekrut i oficer bez stanowiska, jest niewyszkolony w sztukach Shinigami. Nie mógł użyć Shunpo, by zwolnić swój upadek (jak Kira i Kibune to zrobili) i rezultatem tego było to, że musiał zostać uratowany przez Izuru.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki