FANDOM

Aparat.png GALERIA

Shinobu Eishima (衛島 忍, Eishima Shinobu) był żołnierzem czwartej rangi w 9. Oddziale i służył pod rozkazami kapitana Kenseia Mugurumy.

Wygląd Edytuj

Eishima miał długie rude włosy z grzywką zaczesaną na prawą stronę. Nosił standardowy strój Shihakushō z długimi rękawkami oraz wysokim kołnierzem podobnym jak u marynarki. To wydaje się być jednolitym strojem noszonym przez oficerów 9. Oddziału podczas pierwszej kadencji Kenseia Mugurumy jako kapitana.

Osobowość Edytuj

Shinobu wydawał się spokojnym, cichym i poważnym Shinigami. Wraz z innymi członkami grupy, starał się utrzymać gniew swojego kapitana pod kontrolą i powstrzymywał Kenseia, gdy jego porucznik go irytował. W przeciwieństwie do Mugurumy nie zwracał uwagi na zachowanie wicekapitana.

Historia Edytuj

Odwrócenie wahadła Edytuj

Ep209OfficersRestrainKensei.png

Eishima i inni oficerowie powstrzymują Kenseia

Eishima pojawia się po raz pierwszy, gdy Kensei Muguruma i kilku oficerów z 9. Oddziału zostało wysłanych do zbadania sprawy zniknięć w Rukongai. Po drodze, zespół ocalił młodego Hisagiego przed Hollowem. Kiedy Kensei uśmiechnął się do Hisagiego, Eishima powiedział kapitanowi, że zbyt wiele oczekują od niego.[1] Po walce, włócząca się gdzieś Mashiro Kuna przyszła do nich informując, że znalazła w krzakach Shihakushō Shinigamich. Kensei skojarzył 10 pustych Shihakushō z liczbą wysłanych wcześniej na patrol Shinigamich. Zdając sobie sprawę z powagi sytuacji, Kensei wydał swoim ludziom odpowiednie rozkazy.

Ep209EishimaDead.png

Śmierć Shinobu

Shinobu dostał rozkaz skontaktowania się z Central 46, aby powiadomić ich o pierwszych ofiarach Shinigami w tej sprawie.[2] Później w nocy, kiedy Tōdō wrócił od 12. Oddziału, Eishima i Tōsen pełnią wartę na zewnątrz. Tōdō oferował Kaname przejęcie jego warty, tak aby mógł odpocząć, jednak Tōsen odmówił, twierdząc że całą trójka będą stać na straży. Eishima powiedział Tōdō, że mieli oni na przemian wartę, w krótkich okresach, Heizō Kasaki oraz Kensei byli wewnątrz i odpoczywali. Tōdō polecił, aby na bieżąco obserwowali inne miejsca.[3] Podczas gdy wicekapitan Mashiro, Kensei i żołnierz trzeciej rangi Kasaki odpoczywali, usłyszeli głos Shinobu, który został zaatakowany. Muguruma i Heizō wybiegli na zewnątrz, a tam znaleźli martwego Eishima i Tōsena leżących na ziemi.[4]

Specjalista walki mieczem: Jako żołnierz czwartej rangi 9. Oddziału Gotei 13, posiada on znaczne umiejętności w posługiwaniu się mieczem.

Zanpakutō Edytuj

Jego Zanpakutō miało granatową rękojeść, a także okrągłą tsubę z brązu.[5]

Odniesienia Edytuj

  1. Manga Bleach; Rozdział -104, strony 9-17
  2. Manga Bleach, Rozdział -103, strony 1-4
  4. Manga Bleach, Rozdział -103, strona 16
  5. Manga Bleach, Rozdział -104, strona 13

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki