Fandom

Bleach Wiki

Shin'etsu Kisaragi

2260stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Shin'etsu Kisaragi (如月 信越, Kisaragi Shin'etsu) był Shinigami i członkiem 1. Oddziału oraz ojcem Shūsuke Amagaia.

Wygląd Edytuj

Jest bardzo podobny do syna. Miał włosy w ciemnobrązowym kolorze o podobnym uczesaniu i nosił krótką brodę. Chodził ubrany w typowy strój Shinigami, jednak w retrospekcjach było on postrzępiony.

Historia Edytuj

Kiedy klan Kasumiōji zaczął produkować Bakkōtō, 46 Sal Centralnych zakazało śledztwa w tej sprawie z powodu pozycji klanu. Pomimo to, Shin'etsu zaproponował Genryūsaiowi, że wkradnie się do kuźni, gdzie prawdopodobnie były one produkowane. Zostaje jednak złapany. Kumoi nakazuje by dać mu Bakkōtō. Miecz przejmuje kontrolę nad Kisaragim. Kumoi każe mu wtedy zabić człowieka, który go wysłał. Udaje się do Yamamoto i atakuje go. Ten w obronie zabija Shin'etsu. Umierającego już mężczyznę znajduje jego syn. Wtedy mówi: "Strzeż się Bakkōtō". Były to jego ostatnie słowa. Chwilę później umiera.

Zanpakutō Edytuj

Pomimo że posiadał Zanpakutō, nigdy nie zostało pokazane by mógł używać Shikai.

Bakkōtō Edytuj

Od189 Bakkōtō Kisaragiego.png

Bakkōtō Shin'etsu

Po schwytaniu przez Kumoia, siłą został królikiem doświadczalnym na Bakkōtō. Posiada dwa wygięte rozszerzenia na obu końcach ostrza, które mają wygląd haka. Umiejętności tej broni nie są nam znane, jeśli w ogóle takowe istnieją.

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki