FANDOM

Taaaki zalążek.
Aparat GALERIA

Sentarō Kotsubaki (小椿 仙太郎, Kotsubaki Sentarō) jest żołnierzem trzeciej rangi w 13. Oddziale. Często kłóci się z Kiyone Kotetsu o to, kto jest bardziej oddany kapitanowi Ukitake.

Wygląd Edytuj

Sentarō ma czarne włosy i kozią bródkę. Nosi dostosowaną wersję standardowego shihakushō Shinigami, na czole ma białą opaskę i białe paski wokół ramion, które przymocowane są do koła na jego plecach.

Osobowość Edytuj

Sentarō, tak jak Kiyone, darzy swojego kapitana wielkim szacunkiem i stara się mu przypodobać w każdej możliwej sytuacji. Często kłócą się z Kotetsu, by pokazać kapitanowi, kto jest mu bardziej oddany i lepszy. Zazwyczaj mówi bardzo głośno lub nawet krzyczy.

Historia Edytuj

Krótko po dołączeniu Rukii Kuchiki do 13. Oddziału, pijani Kiyone i Sentarō podsłuchiwali jej rozmowę z Kaienem. Wygłupiali się przed tym, kiedy Shiba zapytał się, czy znów się upili. Sentarō powiedział Rukii, że również jest z Rukongai i żeby się nie martwiła, bo o nim też ludzie mówili za plecami. Następnie Kaien kazał im wrócić na stanowiska. [1]

Fabuła Edytuj

Soul Society Edytuj

Bount (tylko anime) Edytuj

Sztuczna Karakura Edytuj

Nieznane opowieści Zanpakutō (tylko anime) Edytuj

Inwazja armii Gotei 13 (tylko anime) Edytuj

Zaginiony Przedstawiciel Shinigami Edytuj

Po wygranej walce Ichigo z Ginjō, Sentarō zdaje raport Ukitake.[2]

Tysiącletnia Krwawa Wojna Edytuj

Sentarō wraz z Kiyone przyglądają się z przerażeniem na filary. Stwierdza, że są z bardzo gęstego Reishi. Gdy usłyszał od swojego wicekapitana, że kieruje się w stronę tych filarów, aby sprawdzić siły przeciwnika, on z Kiyone najprawdopodobniej ruszają za nim.[3]

Kiedy jakiś czas później dochodzi do ponownego najazdu nieprzyjaciela, Sentarō wraz z Kiyone Kotetsu biegną do domku kapitana Ukitake, aby pokazać mu, co stało się z Seireitei.[4]

Shunpo: Chociaż nie zaobserwowano u niego Shunpo, Sentarō wykazał umiejętności w tej technice, by szybko się pojawić, aby jego kapitan nie czekał.

Zanpakutō Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. Manga Bleach; rozdział 134, strony 13

Nawigacja Edytuj