FANDOM

Seinosuke Yamada (山田 清之介, Yamada Seinosuke) był wicekapitanem 4. Oddziału w Gotei 13 pod dowództwem Retsu Unohany[2] oraz bratem Hanatarō Yamady.

Wygląd Edytuj

Seinosuke to młody mężczyzna o czarnych, sięgających karku włosach oraz ciemnych, lekko podkrążonych oczach. Nosi standardowe Shihakushō.

Osobowość Edytuj

Niewiele wiadomo o jego osobowości. Mówi się, iż miał nieprzyjemny charakter, jednak darzy Retsu Unohanę wyjątkowym szacunkiem.[1]

Historia Edytuj

Seinosuke Yamada at Uraharas introduction

Seinosuke na wprowadzeniu Urahary

Seinosuke został pokazany przez krótką chwilę podczas spotkania kapitanów, które odbyło się w celu zaprzysiężenia Kisuke Urahary jako kapitana 12. Oddziału w Gotei 13. Yamada stoi z tyłu, między ówczesnym dowódcą 4. Oddziału, Retsu Unohaną oraz Ginreiem Kuchiki, który w tamtym okresie piastował stanowisko kapitana 6. Oddziału.

Wysoka energia duchowa: Będąc wicekapitanem 4. Oddziału, Seinosuke najprawdopodobniej mógł pochwalić się wysokim poziomem energii duchowej.

Ekspert Kidō: Jako wicekapitan 4. Oddziału, Yamada najpewniej posiadał znaczną wiedzę w zakresie Kidō, ze szczególnym podkreśleniem jego leczniczego wariantu, Kaidō.

Medyk: 4. Oddział specjalizuje się w niesieniu pomocy medycznej. Będąc jego wicekapitanem, Seinosuke najprawdopodobniej posiadał rozległą wiedzę w dziedzinie medycyny.

Zanpakutō Edytuj

Tytuły Edytuj

Poprzednik:
Nieznany
Wicekapitan 4. Oddziału
? - ?
Następca:
Prawdopodobnie Isane Kotetsu

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Bleach Official Character book 2 MASKED
  2. 2,0 2,1 Manga Bleach; Tom 36, szkice między rozdziałami

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki