FANDOM

Taaaki zalążek.

Seele Schneider (魂を切り裂くもの (ゼーレシュナイダー) , zēreshunaidā; po niemiecku „Krawiec Dusz”, a japońsku „Przecinający Dusze”) są mieczami używanymi przez Quincy. Uryū używa Seele Schneider po tym, jak ukradł je swojemu ojcu, Ryūkenowi Ishidzie, z tajnego pomieszczenia w szpitalu w Karakurze.

Cel Edytuj

Seele Schneider nie zostały stworzone wyłącznie do walki wręcz, ale również do absorbowania Reiatsu, co u Quincy jest podstawą i Seele Schneider jest do tego najlepszym narzędziem. Działa jak piła łańcuchowa rozluźniając cząsteczki duchowe, co ułatwia ich wykradanie. Broń jest zbudowana z Reishi, który stale wokoło się obraca 3 000 000 razy na sekundę.

Seele Schneider2.jpg

Seele Schneider absorbujący Reishi przeciwnika

Gromadzenie Reishi: Drugą zdolnością Seele Schneider jest absorbowanie duchowych cząsteczek od przeciwnika podczas walki. Im większa ilość zgromadzonych cząsteczek, tym silniejszy staje się Quincy.

Seele Schneider episode 269.jpg

Uryū Ishida używający Seele Schneider jako strzały

Funkcjonalność jako miecz i strzała: Ponieważ fizyczne oddziaływanie dużych prędkości może być zniszczone przez wpływ duchowych prędkości, Seele Schneider może zrobić więcej szkód fizycznych, kiedy atak jest oparty na cząsteczkach duszy.

Techniki Gintō Edytuj

Sprenger attack.jpg

Uryū używający ataku Sprenger

Sprenger (破芒陣, shupurenga; po niemiecku „Wybuch”, a japońsku „Zgrywanie Formacji Trawy”): Ta technika wykorzystuje 5 Seele Schneider, aby utworzyć pięciokąt, który po aktywowaniu powoduje ogromny wybuch w jej granicach. Seele Schneider działają jak akumulatory, magazynują niezbędne cząsteczki duchowe, które powodują eksplozję, którą uruchamia Gintō działając jak spust.

Istnieje również wada tej techniki. Odpowiednie ustawienie Seele Schneider zajmuje bardzo dużo czasu, więc stosowanie go w walce jest trudne, chyba że ma się partnera, który może zająć przeciwnika w tym czasie. Jak dotąd najsilniejsza technika Quincy.

Znani użytkownicy Seele Schneider Edytuj

Zobacz też Edytuj

Nawigacja Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Seele Schneider

  • Seele

    6 wiadomości
    • któryś z Vanów(mylę ich imiona,chodzi o tego z HM) powiedział,że Ishida jako uczeń swojego dziadka używa przestarzałych technik(jaki...
    • Dla jasności, członek Wandenreich, o którym mówi kolega/koleżanka wyżej to '''Quilge Opie''' ;)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki