Fandom

Bleach Wiki

Sawatari

2260stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Taaaki zalążek.

Sawatari (沢渡, Sawatari) jest Bount pod przywództwem Jina Kariyi. Występuje tylko w anime.

Wygląd Edytuj

Sawatari wydaje się być najstarszym Bount, ale jest to tylko produkt uboczny jego nawyków żywieniowych. Z początku młody Bount, lecz przez spożywanie, mimo zakazu, dusz żywych ludzi stał się z wyglądu stary. Chociaż twierdzi, że mimo wyglądu stał się silniejszy, to tylko kłamstwo. Ubrany jest w czarnym garnitur z fioletową apaszką.

Osobowość Edytuj

Podczas walki, Sawatari wydaje się myśleć o swoich przeciwnikach jak o zwykłych dzieciach, podobnie do Yamamoto, ale wydaje się być żądny władzy jak reszta jego plemienia i chciał obalić Kariyę.

Fabuła Edytuj

Bount (tylko anime) Edytuj

W ludzkim świecie Sawatari walczył przeciw Rangiku Matsumoto, Chadowi, Nobie i Ururu. Jego lalka, która porusza się w przestrzeni, prawie połknęła Zanpakutō Rangiku. Myśląc że będą bezpieczni "w powietrzu”, grupa przeniosła się na najbliższy dach. Jednak Baura wyszedł przez ścianę i zaatakował Chada. Rangiku i Chad rozpraszali Sawatariego wystarczająco długo, aby wcisnąć go do tarczy Noby. Niestety wybuchła i Baura powrócił z innego wymiaru. Matsumoto, Chad, Noba i Ururu wycofali się. Po przybyciu Bount do Soul Society, Sawatari walczy z Mayurim Kurotsuchim. Mayuri używa czujnika, który stworzył Kisuke Urahara aby wyśledzić znikającą Baurę. Shinigami najpierw stara się przekonać Bount aby ten poddał się i został jego obiektem badań. Gdy Sawatari odmawia, Kurotsuchi używa swojego Bankai. Przed śmiercią Sawatari ujawnił że jadł wiele dusz w celu obalenia Kariyi.

Spec manipulacji: Poprzez tworzenie specjalnej, wymiarowej przestrzeni, potrafi pływać i swobodnie przemieszczać się przez to miejsce. W Soul Society jego moc została zwiększona, co pozwoliło mu przenieść jego wymiary w powietrze.

Wymiar wewnętrzny: Baura może połykać przeciwników w całości, a jej brzuch jest przejściem do innego wymiaru.

Ukrycie Reiatsu: Może być skutecznie ukryty w swoim wymiarze dopóki zdecyduje się ujawnić. Tylko Noba, który może również manipulować przestrzenią, był w stanie śledzić jego ruchy.

Doll Edytuj

Baura (バウラ) Baura jest olbrzymim, brązowym wielorybem wykonanym z hartowanych skal. Sawatari siedzi na jego szczycie. Podczas ruchu lub atakowany Baura może obejmować Sawatari skalną powłoką chroniąc go przed atakiem.

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki