FANDOM

Aparat.png GALERIA

Ganju gang manga.jpg

Czterech znanych członków gangu na szkicach 77 rozdziału

Gang Ganju to grupa ludzi służąca klanowi Shiba, którzy wędrują po zachodniej dzielnicy Rukongai z ich szefem, Ganju Shibą.

Członkowie gangu, podobnie jak ich szef, przemieszczają się na dzikach.

Fabuła Edytuj

Soul Society Edytuj

Gang jest widziany po raz pierwszy, kiedy zatrzymuje Uryū, Chada, Orihime i Ichigo, którzy walczy z ich szefem.

Bount Edytuj

Dwóch członków gangu, Sokół i Gorączka są w kasynie Kusajishi, kiedy wchodzi tam Jin Kariya w celu złożenia mieszkańcom propozycji inwazji na Seireitei. Wymykają się czując kłopoty i idą złożyć raport Kūkaku.

Gang później towarzyszy Chadowi, Uryū i Orihime w podróży do Kusajishi, aby skonfrontować się z Kariyą i innymi Bount. Niestety na dzikach dociera tylko Ichigo, reszta gubi się w lesie.

Znani członkowie Edytuj

Kenji Yamashita Edytuj

Kenji jest blondynem z kępką włosów wznoszących się ponad czoło. Jeździ na dziku z fioletowym mohowk zwanym Mindy. Nigdy nie jest postrzegany bez okularów.

Szkic rozdziału 77 charakteryzuje go jako najgorszego w walce wręcz jak i argumentach.

Mitsuru Ishino Edytuj

Jest człowiekiem z brwiami w kształcie łez, z dużym afro podtrzymywanym przez fioletową opaskę. Jego dzik ma mały skrawek kręconym blond włosów i nazywa się Sonny.

Charakteryzuje się całkowitym brakiem poczucia rytmu.

Sadatomo Saionji Edytuj

Sadatomo jest łysym i dobrze zbudowanym mężczyzną. Ma zapadnięte oczy i wydaje się najbardziej niebezpiecznym z całego gangu, chociaż dużo nie mówi. Nosi bezbarwne i beżowe koszule. Jego dzik nazywa się Connie.

W szkicach charakteryzuje się jako dobry dla małych zwierząt.

Taichi Miyamoto Edytuj

Jest to chudy mężczyzna ubrany w krótkie, różowe kimono zdobione sercami, nieco przypominający strój Yumichiki Ayasegawy zanim stał się Shinigami. Jego ciemnozielone włosy są krótko obcięte (z wyjątkiem długiem krzywki czesanej na prawe oko, bardzo podobnej do Izuru Kiry). Jego dzik, Cindy, ma czarne włosy.

Taichi ma przywiązany na plecaku budzik, który ma przypominać liderowi o godzinie policyjnej.

Tite Kubo charakteryzuje go jako dobrego obserwatora i kucharza.

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki