FANDOM

Taaaki zalążek.

Sōgyo no Kotowari (双魚理, Prawda Bliźniaczych Ryb) jest Zanpakutō Jūshirō Ukitake. Zostali zmaterializowani w serii „Nieznane opowieści Zanpakutō” i w „Bestialskie miecze”.

Wygląd Edytuj

Wyglądem przypominają dwóch młodych chłopców (bracia bliźniacy). Mają krótkie, srebrne włosy i zielone oczy. Noszą szatę, kapelusz i buty w kolorze niebieskim. Ich strój przypomina szatę kapłana Shinto.

Osobowość Edytuj

Są bardzo weseli. Zdają się być nawet bardzo nieszkodliwi. Zawsze trzymają się za ręce i zazwyczaj podskakują. Odzwierciedlają charakter Ukitake. Bardzo lubią się bawić i grać w gry.

Fabuła Edytuj

Nieznane opowieści Zanpakutō (tylko anime) Edytuj

Bleach-245-LargePreview03.jpg

Sōgyo no Kotowari pieczętują Ryūjin Jakkę

Sōgyo no Kotowari widoczni są w drodze do 1. Oddziału Gotei 13. Potem widzimy ich, gdy pieczętują moc Ryūjin Jakki razem z Minazuki i Katen Kyōkotsu. Następnie widzimy ich w scenie, gdy spotykają się ze swoim mistrzem. Udają, że chcą się bawić. Odciągają Ukitake gdzieś wgłąb jaskini, po czym decydują zmienić grę.

Bleach-246-Large21.jpg

Sōgyo no Kotowari bawią się ze swoim mistrzem

Podstępem atakują Ukitake tak, że ten cudem uchodzi z życiem. Ukitake zachowuje się jak ich tata. Później widzimy ich podążających za Muramasą. Wysłuchują jego słów i krzyczą, że ich oszukał. Chcą go zaatakować, lecz zostają powstrzymani przez płomienie Ryūjin Jakki i zabici.

Bestialskie miecze (tylko anime) Edytuj

Pokazani są tam jedynie, gdy biegają w barakach Gotei 13.

  • Atak wachlarzem: potrafią zmaterializować wachlarz zakończony ostrymi końcówkami i skutecznie nim rzucać.
  • Siła duchowa: jako Zanpakutō jednego z najstarszych kapitanów Gotei 13 Sōgyo no Kotowari posiada bardzo dużą energię duchową.

Ciekawostki Edytuj

  • Najprawdopodobniej jeden z bliźniaków panuje nad wodą, a drugi nad elektrycznością.

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki