Fandom

Bleach Wiki

Sōgyo no Kotowari (dusza)

2260stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij
Taaaki zalążek.

Sōgyo no Kotowari (双魚理, Prawda Bliźniaczych Ryb) jest Zanpakutō Jūshirō Ukitake. Zostali zmaterializowani w serii „Nieznane opowieści Zanpakutō” i w „Bestialskie miecze”.

Wygląd Edytuj

Wyglądem przypominają dwóch młodych chłopców (bracia bliźniacy). Mają krótkie, srebrne włosy i zielone oczy. Noszą szatę, kapelusz i buty w kolorze niebieskim. Ich strój przypomina szatę kapłana Shinto.

Osobowość Edytuj

Są bardzo weseli. Zdają się być nawet bardzo nieszkodliwi. Zawsze trzymają się za ręce i zazwyczaj podskakują. Odzwierciedlają charakter Ukitake. Bardzo lubią się bawić i grać w gry.

Fabuła Edytuj

Nieznane opowieści Zanpakutō (tylko anime) Edytuj

Bleach-245-LargePreview03.jpg

Sōgyo no Kotowari pieczętują Ryūjin Jakkę

Sōgyo no Kotowari widoczni są w drodze do 1. Oddziału Gotei 13. Potem widzimy ich, gdy pieczętują moc Ryūjin Jakki razem z Minazuki i Katen Kyōkotsu. Następnie widzimy ich w scenie, gdy spotykają się ze swoim mistrzem. Udają, że chcą się bawić. Odciągają Ukitake gdzieś wgłąb jaskini, po czym decydują zmienić grę.

Bleach-246-Large21.jpg

Sōgyo no Kotowari bawią się ze swoim mistrzem

Podstępem atakują Ukitake tak, że ten cudem uchodzi z życiem. Ukitake zachowuje się jak ich tata. Później widzimy ich podążających za Muramasą. Wysłuchują jego słów i krzyczą, że ich oszukał. Chcą go zaatakować, lecz zostają powstrzymani przez płomienie Ryūjin Jakki i zabici.

Bestialskie miecze (tylko anime) Edytuj

Pokazani są tam jedynie, gdy biegają w barakach Gotei 13.

  • Atak wachlarzem: potrafią zmaterializować wachlarz zakończony ostrymi końcówkami i skutecznie nim rzucać.
  • Siła duchowa: jako Zanpakutō jednego z najstarszych kapitanów Gotei 13 Sōgyo no Kotowari posiada bardzo dużą energię duchową.

Ciekawostki Edytuj

  • Najprawdopodobniej jeden z bliźniaków panuje nad wodą, a drugi nad elektrycznością.

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki