Fandom

Bleach Wiki

Ryūsei Kenzaki

2252strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Taaaki zalążek.

Ryūsei Kenzaki (犬崎劉聖, Kenzaki Ryūsei) często nazywany jako Kenryū (犬龍, Kenryū). Pełni funkcję namiestnika i szambelana rodziny Kasumiōji oraz ochroniarza księżniczki Rurichiyo.

Wygląd Edytuj

Kenzaki ubrany jest w standardowy mundur Shinigami, z inną odzieżą pod spodem. Nosi również szare rękawiczki, które sięgają mu do łokci. Jego włosy mają odcień niebiesko-czarny, a oczy są niebieskie.

Osobowość Edytuj

Z powodu spokojnej natury Enryū, on działa jako rzecznik Rurichiyo, wyjaśniając wiele z jej historii.[1] Jest wyrachowaną, odpowiedzialną osobą dbającą o bezpieczeństwo księżniczki. Bywa nadopiekuńczy, lecz wynika to z faktu, że troszczy się o nią. Po części zastępuje jej zmarłych rodziców, kiedy Rurichiyo była małym dzieckiem. Jest w pełni oddany rodzinie - był gotów poświecić własne życie by przywrócić jej dawną świetność.[2] W walce używa taktyki - ucieka, zamiast walczyć.[3]

Fabuła Edytuj

Nowy kapitan Shūsuke Amagai (tylko anime) Edytuj

Ekspert walki mieczem: Jako osobisty ochroniarz głowy rodu, Kenryū ma biegłe umiejętności w walce mieczem.[4]

Ekspert Kidō: Wykazał się znacznymi umiejętnościami w tej dziedzinie, tworząc dosyć silne bariery.[5]

Praktykant Shunpo: Choć nie wiadomo, czy Kenryū jest specjalistą w tej umiejętności, to wykazał, że potrafi korzystać z Shunpo.[6]

Zanpakutō Edytuj

Benishidare.jpg

Benishidare

Benishidare (紅枝垂, Szkarłatny Płaczący Konar): To katana z czerwoną rękojeścią i zieloną tsubą. Gdy miecz zostaje wyjęty z pochwy, pojawiają się wokół niego płatki kwiatów, w różowym kolorze.

  • Shikai: Uwalniany komendą Zakwitnij szalenie (咲き乱れ, sakimidare). Po wypowiedzeniu tych słów, przybiera formę długiego, czarnego miecza, który posiada pięć kwiatów - jeden na końcu i po dwa po bokach.[7]
Specjalne zdolności Shikai: Do powietrza dostają się pyłki, z których wyrastają kwiaty, czyniąc broń wroga kompletnie bezużyteczną. Może też zostać użyty, by krótkotrwale oślepić wroga.[8]
Ep187Sange2.png

Sange użyte na Amagai

  • Sange (散華, Rozproszone kwiaty): Benishidare zmienia się w kwiaty, które wzlatują ku górze, a następnie spadają we wroga w postaci dużych różowych igieł.[9]

Odniesienia Edytuj

  1. Anime Bleach; Odcinek 170
  2. Anime Bleach; Odcinek 204
  3. Anime Bleach; Odcinek 171
  4. Anime Bleach; Odcinek 171
  5. Anime Bleach; Odcinek 170
  6. Anime Bleach; Odcinek 169
  7. Anime Bleach; Odcinek 171
  8. Anime Bleach; Odcinek 171
  9. Anime Bleach; Odcinek 187

Nawigacja Edytuj

Klan Kasumiōji
Członkowie klanu Rurichiyo Kasumiōji · Shū Kannogi · Gyōkaku Kumoi
Pracownicy Shūsuke Amagai · Makoto Kibune · Hanza Nukui · Jinnai Dōko · Ryū Kuzu · Genga · Ryūsei Kenzaki · Rusaburō Enkōgawa
Powiązane artykuły Bakkōtō · Spisek Kasumiōji

Więcej z Fandomu

Losowa wiki