Fandom

Bleach Wiki

Ryūjin Jakka (dusza)

2251stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Ryūjin Jakka (流刃若火, Strumień Młodych Płomieni) jest Zanpakutō Yamamoto. Został zmaterializowany w serii „Nieznane opowieści Zanpakutō”.

Wygląd Edytuj

Nie zbyt wiele można powiedzieć o jego wyglądzie prócz tego, że jest to najpotężniejszy ogień, jaki istniał.

Osobowość Edytuj

Pomimo najpotężniejszych płomieni w Soul Society, płomienie Ryūjin Jakka były wykorzystywane również do prac domowych, takich jak ogrzewanie pieca, dzięki czemu można było się ogrzać i coś ugotować. Shunsui Kyōraku podejrzewa, że Ryūjin Jakka opuścił wszechkapitana, bo był zmęczony takimi pracami.

Fabuła Edytuj

Nieznane opowieści Zanpakutō (tylko anime) Edytuj

Gdy Muramasa chciał zmaterializować i przejąć kontrolę nad Ryūjin Jakką, Yamamoto utworzył wokół siebie potężną barierę aby do tego nie dopuścić. Mimo wszystko, Muramasa próbował złamać barierę za pomocą trzech potężnych dusz Zanpakutō: Minazuki, Katen Kyōkotsu i Sōgyo no Kotowari.

Muramasa obmyślił chytry plan i ściągnął do siebie Ichigo Kurosakiego. Wmówił mu, że Yamamoto jest jego więźniem. Kurosaki kilkakrotnie użył Getsugi Tenshō w formie Bankai i z maską Hollowa. Bariera została przełamana, a Muramasa przejął kontrolę nad Ryūjin Jakką. Wykorzystuje go i spala Katen Kyōkotsu oraz Sōgyo no Kotowari, a sam ucieka.[1] Manipuluje Ryūjin Jakką, by ten zapobiegł ucieczce kapitanów. Po wielokrotnych próbach przebicia się przez płomienie, na miejsce przybywa Tōshirō Hitsugaya wraz z Hyōrinmaru, umożliwiając ucieczkę pozostałym. Na miejscu pozostaje jedynie Yamamoto, który stwierdził, że czas ukarać buntownicze Zanpakutō; rezultat ukarania nie został ujawniony.[2]

Ogromna moc duchowa: Ryūjin Jakka jest najstarszym, posiadającym największym siłę ataku i najpotężniejszym Zanpakutō typu ogniowego w całym Soul Society.

FireManipulation.gif

Manipulacja płomieniami

Manipulacja ogniem: Płomienie Ryūjin Jakki są wystarczająco silne by przytłoczyć Katen Kyōkotsu i Sōgyo no Kotowari. Mogą być na tyle kontrolowane, że atakują tylko wybrane cele, z różną intensywnością. W swojej zmaterializowanej formie, Ryūjin Jakka objawia się jako olbrzymi nieokrzesany ogień.[1] Może również stworzyć swego rodzaju barierę, która uniemożliwia ucieczkę uwięzionych w niej osób.[2]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Anime Bleach; Odcinek 247
  2. 2,0 2,1 Anime Bleach; Odcinek 248

Nawigacja Edytuj

Dusze Zanpakutō
Znane dusze Ashisogi Jizō · Gegetsuburi · Gonryōmaru · Haineko · Hisagomaru · Hyōrinmaru · Hōzukimaru · Katen Kyōkotsu · Kazeshini · Minazuki · Muramasa · Ruri'iro Kujaku · Ryūjin Jakka · Senbonzakura · Sode no Shirayuki · Suzumebachi · Sōgyo no Kotowari · Tenken · Tobiume · Wabisuke · Zabimaru · Zangetsu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki