FANDOM

Aparat.png GALERIA

Ta strona lub sekcja wymaga uzupełnienia treści.
  • Dokończyć fabułę
  • Moce i umiejętności

Ryū Kuzu jest jednym z zabójców na usługach Gyōkaku Kumoiego[1] podczas Spisku Kasumiōji.

Wygląd Edytuj

Ryū posiada unikalny wygląd. Jego brązowe włosy unoszą się do góry, a następnie biegną do tyłu, jednak pozostają proste. Tak jak Hanza nosi czarną maskę, która zakrywa usta, czarne spodnie i bluzkę z długimi rękawami. Nosi również fioletowy szalik, który rozciąga się w dół jego ramion, kiedy zwiększa siłę Bakkōtō oraz ciemnoróżowy pancerz na piersi.

Osobowość Edytuj

Ryū wydaje się najbardziej wiernym członkiem zabójców Kumoi. Jest też nieco dobrze wychowany, był gotów ujawnić informacje na temat Bakkōtō Uryū, mimo że był jego wrogiem. Pomimo tego, Ryū cieszy się, bawiąc się wrogiem, używając swojego Bakkōtō.

Fabuła Edytuj

Nowy kapitan Shūsuke Amagai (tylko anime) Edytuj

Episode175AssassinsArrive.png

Ryū przybywa do Świata Ludzi

Ryū jest przestępcą z Seireitei i częścią oddziału zamachowców na Rurichiyo Kasumiōji pod władzą Hanza Nukui.[1] Następnie napotyka Ishidę, z którym zamierza walczyć, jest zaskoczony, kiedy Uryū opowiada mu swoją przeszłość jako Quincy. Ishida pyta o miecz, więc Ryū ujawnia, że jest to Bakkōtō. Wyjaśnia również, iż są one różne od Zanpakutō tym, że nie posiadają Shikai ani Bankai, zamiast tego używają Reiatsu bezpośrednio do jego kontroli.[2]

Bakkōtō Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Anime Bleach, Odcinek 175
  2. Anime Bleach; Odcinek 176

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki