FANDOM

Taaaki zalążek.
Aparat.png GALERIA

Ryō Utagawa (宇田川 稜, Utagawa Ryō) Był Bount, próbował zastąpić Kariyę jako przywódcę Bount. Ginie z rąk Ichinose Makiego.

Wygląd Edytuj

Miał wygląd człowieka ok. 35-40 letniego. Miał brązowe włosy i szeroką bródkę. Zawsze ubrany był w koszulę, krawat i spodnie od garnituru. Wszystko dopełniał czarną płócienną kamizelką.

Osobowość Edytuj

Był arogancki i pewny siebie, co zgubiło go. Wierzył, że jego lalka jest bardzo potężna. W świecie ludzi pochłonął znaczną ilość dusz żywych. Podczas walki z Yoshino Sōma, mówił, że dla niego wszyscy ludzie są żywnością. Był najbardziej energochłonnym z Bount, chciał obalić Kariyę i przejąć władzę.

Fabuła Edytuj

Bount (tylko anime) Edytuj

Poznajemy go gdy Sado i Inoue znajdują ciało zmienione w proch. Stoi on wtedy na schodach pożarowych i wyciera usta twierdząc, że "kolacja" mu smakowała. Jako pierwszy porwał Ishidę, jednak zabrała mu go Yoshino. Później walczy z Ichigo, przeciw któremu walczył wcześniej (gdy porwał Ishidę). Po tym jak zostaje pokonany, kradnie pieczęć Kariyi, gdyż jest zdania, że bez niej jest bezsilny. W tym momencie uderza go Maki Ichinose za pomocą swojego Shikai a ten spada do krateru powstałym po ataku Ichigo Getsugą Tensho.

Doll Edytuj

Jego lalka to Fried (フリード, Furīdo). Jego pieczęcią jest coś w stylu monety na rzemyku. Uwalnia się hasłem: „Moja najwspanialsza tajemnica, Fried”. Zwykle siedzi wokół szyi Utagawy.

Przypomina węża z czarnymi prążkami, ma też czarne znaki nad oczami.

Jest pewna swej potęgi. Uważa, że ludzie muszą zasłużyć na walkę z nią.

Fried; Whip.jpeg.jpg

Fried jako bicz

Ochrona: Może się zwinąć tworząc tarczę.

Bicz: Utagawa wywija nim z dużą szybkością, zwykle używane do nacinania powierzchni.

Miecz: Zakończenie jego ogona służy Utagawie za miecz.

Wężowa sieć: Ze znaków na ziemi powstaje kolumna węży mających atakować punkty ciepła.

Ryo; seal.jpg

Wężowa sieć

Przywołanie weży: Z każdego nacięcia i podłużnych rzeczy może przywołać węże na wzór Fried. Różnia się tylko kolorem skóry.

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki