Fandom

Bleach Wiki

Ryō Kunieda

2260stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Taaaki zalążek.

Ryō Kunieda (国枝 鈴, Kunieda Ryō) jest uczennicą Liceum Karakura, która chodzi do klasy z Ichigo Kurosakim. Medalistka w sprintach.

Wygląd Edytuj

Kunieda ma czarne, długie, lśniące włosy i ciemne oczy. Pod lewym okiem ma charakterystyczny pieprzyk. Ma długą szyję i pociągłą twarz. Jej nogi są długie, a strojem jest standardowy szkolny mundurek uczennicy liceum Karakura.

Osobowość Edytuj

Z charakteru wydaje się cicha, spokojna i opanowana. Odzywa się zazwyczaj tylko w obecności przyjaciółek.

Fabuła Edytuj

Agent Shinigami Edytuj

Po raz pierwszy widzimy ją na przerwie śniadaniowej wraz z resztą koleżanek z klasy.Następnie gdy idąc wraz z Michiru Ogawa spostrzegają maszerującego sobie rześko Kona w postaci pluszowej zabawki , natychmiast zdejmując torbę postanawia go gonić ; wtedy dowiadujemy się o tym , że odniosła sukces w biegu na 100 m ,więc Kon tym bardziej przestraszony zaczyna uciekać.

Bestialskie miecze (tylko anime) Edytuj

Podczas spaceru do domu ze szkoły z Michiru, Orihime i Tatsuki, Ryō słucha jak Michiru wspomina Misato Ochi mówiła jej, że nowa studentka jest bardzo inteligentna i dobra w sporcie. Tatsuki pyta dlaczego ona przeniosła się do ich szkoły, jednak Michiru mówi, że Misato nie wie.

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki