Fandom

Bleach Wiki

Rusaburō Enkōgawa

2260stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Taaaki zalążek.

Rusaburō Enkōgawa (猿猴川流三郎, Enkōgawa Rusaburō) często nazywany jako Enryū (猿龍, Enryū). Jest postacią występującą jedynie w anime podczas spisku Kasumiōji.

Wygląd Edytuj

Rusaburō to muskularny mężczyzna z małym lokiem w kształcie błyskawicy na środku głowy. Pod jego standardowym mundurem Shinigami widnieje fioletowe ubranie. Nosi on również duże okulary.

Osobowość Edytuj

Jest bardzo małomówny, co jest związane z jego wysokim głosem. Wysoce posłuszny i impulsywny. Bardzo agresywnie reaguje nawet na drobną uwagę pod względem księżniczki.[1]

Fabuła Edytuj

Nowy kapitan Shūsuke Amagai (tylko anime) Edytuj

Zwiększona siła: Enryū ma niesamowitą ilość siły zdolnej do podnoszenia dużych kawałków ulicy i ziemi, bez większego wysiłku.[2]

Shunpo: Chociaż nie wiadomo, jak dobrze zorientowany Enryū jest w tej umiejętności, lecz był na tyle, by wyprzedzić kilka Hollowów podczas przenoszenia Rurichiyo.[3]

Zanpakutō Edytuj

Daichimaru (大地丸, Ziemia): W zapieczętowanej formie wygląda jak zwykła katana z jasnoniebieską rękojeścią i purpurową tsubą.[4]

Enryu; Daichimaru.jpg

Daichimaru

  • Shikai: Uwalniany komendą Wstrząśnij (ゆらす, yurase). Zanpakutō Enryū przekształca się w parę dużych czarnych pięści. Dwie pięści są przyłączone do łańcucha. Łańcuch przechodzi z jednej pięści, do lewego ramienia, wokół szyi, a po drugiego ramienia i pięści. Enryū posiada typowe obronne Zanpakutō.[5]
Enryu; Tatami.png

Specjalna zdolność Daichimaru

Specjalne zdolności Shikai: Kiedy uderza w ziemię tworzy szlak skał, które prowadzą do przeciwnika. Gdy ścieżka osiągnie swój cel, przewraca się w kształcie dłoni, które są wykonane z dowolnego materiału. Powstają z ziemi, aby usidlić lub ochronić. "Ściany" są dość trwałe. Shūsuke Amagai był uwięziony i musiał użyć mocy Bakkōtō, aby się uwolnić.[6]

Odniesienia Edytuj

  1. Anime Bleach; Odcinki 169-205
  2. Anime Bleach; Odcinek 171
  3. Anime Bleach; Odcinek 169
  4. Anime Bleach; Odcinek 169
  5. Anime Bleach; Odcinek 187
  6. Anime Bleach; Odcinek 187

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki