FANDOM

Taaaki zalążek.
Aparat GALERIA

Rusaburō Enkōgawa (猿猴川流三郎, Enkōgawa Rusaburō) często nazywany jako Enryū (猿龍, Enryū). Jest postacią występującą jedynie w anime podczas spisku Kasumiōji.

Wygląd Edytuj

Rusaburō to muskularny mężczyzna z małym lokiem w kształcie błyskawicy na środku głowy. Pod jego standardowym mundurem Shinigami widnieje fioletowe ubranie. Nosi on również duże okulary.

Osobowość Edytuj

Jest bardzo małomówny, co jest związane z jego wysokim głosem. Wysoce posłuszny i impulsywny. Bardzo agresywnie reaguje nawet na drobną uwagę pod względem księżniczki.[1]

Fabuła Edytuj

Nowy kapitan Shūsuke Amagai (tylko anime) Edytuj

Zwiększona siła: Enryū ma niesamowitą ilość siły zdolnej do podnoszenia dużych kawałków ulicy i ziemi, bez większego wysiłku.[2]

Shunpo: Chociaż nie wiadomo, jak dobrze zorientowany Enryū jest w tej umiejętności, lecz był na tyle, by wyprzedzić kilka Hollowów podczas przenoszenia Rurichiyo.[3]

Zanpakutō Edytuj

Daichimaru (大地丸, Ziemia): W zapieczętowanej formie wygląda jak zwykła katana z jasnoniebieską rękojeścią i purpurową tsubą.[4]

Enryu; Daichimaru

Daichimaru

  • Shikai: Uwalniany komendą Wstrząśnij (ゆらす, yurase). Zanpakutō Enryū przekształca się w parę dużych czarnych pięści. Dwie pięści są przyłączone do łańcucha. Łańcuch przechodzi z jednej pięści, do lewego ramienia, wokół szyi, a po drugiego ramienia i pięści. Enryū posiada typowe obronne Zanpakutō.[5]
Enryu; Tatami

Specjalna zdolność Daichimaru

Specjalne zdolności Shikai: Kiedy uderza w ziemię tworzy szlak skał, które prowadzą do przeciwnika. Gdy ścieżka osiągnie swój cel, przewraca się w kształcie dłoni, które są wykonane z dowolnego materiału. Powstają z ziemi, aby usidlić lub ochronić. "Ściany" są dość trwałe. Shūsuke Amagai był uwięziony i musiał użyć mocy Bakkōtō, aby się uwolnić.[6]

Odniesienia Edytuj

  1. Anime Bleach; Odcinki 169-205
  2. Anime Bleach; Odcinek 171
  3. Anime Bleach; Odcinek 169
  4. Anime Bleach; Odcinek 169
  5. Anime Bleach; Odcinek 187
  6. Anime Bleach; Odcinek 187

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki