FANDOM

Taaaki zalążek.

Ruri'iro Kujaku (村正, Lazurowy Paw) jest Zanpakutō Yumichiki Ayasegawy. Został zmaterializowany w serii „Nieznane opowieści Zanpakutō”.

Wygląd Edytuj

Z wyglądu przypomina człowieka-pawia. Ma fioletowe włosy splecione w warkocz. Po bokach głowy są widoczne dwa kosmyki. Na głowie nosi bandaż koloru ecri, a na owym bandażu widać pomarańczowe stojące włosy z tyłu. Na ramionach widać czarne porosty, a z przedramienia zwisają długie pawie pióra. Owe pióra tworzą także coś w stylu szaty. Z tyłu, tak jak każdy paw, znajdują się najdłuższe pióra. Nosi ecrilowe buty, wyglądem zbliżone do łap ptaka.

Osobowość Edytuj

Ruri'iro Kujaku jest bardzo dumny ze swojego wyglądu podobnie do swojego mistrza. Kocha wszystko to, co jest piękne, często krytykuje wygląd innych, niekiedy robi to dość szyderczo. Bardzo dba o swoją urodę. Jego powodem porzucenia Yumichiki jest to, aby zapłacić za swój znienawidzony pseudonim "Fuji Kujaku".

Fabuła Edytuj

Nieznane opowieści Zanpakutō (tylko anime) Edytuj

Ruri'iro Kujaku jest widziany, wraz z resztą Dusz Zanpakutō, kiedy pojawiają się przed Shinigami, którzy zostali zebrani na wzgórzu Sōkyoku.[1] Później jest widziany wraz z Senbonzakurą i Hōzukimaru kiedy patrzą na wzgórze Sōkyoku z twierdzy. Kiedy Muramasa mówi, że chce, aby Ichigo został schwytany, Kujaku wraz z Wabisuke jest gotów do wykonania zadania.

Zanpakutō Edytuj

W normalnej formie wygląda jak normalna katana z turkusową osłoną na rękojeści.

  • Shikai: Komendą uwalniającą jest Rozdziel i zegnij się (裂き狂え, sakikurue). Przybiera formę czterech zaokrąglonych sierpów ułożonych jak wachlarz.

Specjalne zdolności Shikai: W rzeczywistości jego prawdziwą zdolnością jest wysysanie Reiatsu przeciwnika. Wyglądają jak macki rośliny w formie pawich piór, a kiedy oplotą przeciwnika, wysysają miarowo jego energię duchową, która powoduje, że kwiaty na jego pnączach zakwitają, a jak zakwitną do końca, to przeciwnik umiera.

Cytaty Edytuj

Jak to jest być zaatakowanym przez moc, której tak bardzo nienawidzisz?

— Do Yumichiki

Odniesienia Edytuj

  1. Anime Bleach; Odcinek 230

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki