FANDOM

Rukia Kuchiki i Yasutora Sado kontra Shrieker jest walką Rukii i Sado przeciwko Hollowowi zwanemu Shrieker po tym, jak Chad nabywa przeklętą papugę. Jest to pierwsza walka Sado przeciwko Hollowowi, którego nie może zobaczyć i pierwsza wspólna walka Sado i Rukii.

Prolog Edytuj

O4 Sado ratuje Harutokiego, Gitano i Shibatę przed spadającą belką

Chad ratuje wszystkich przed spadającą sztabą

Kilka dni po tym jak Ichigo stał się Shinigami, Chad wszedł w posiadanie papugi, którą określa się mianem przeklętej. Od samego początku miano wydaje się słuszne, ponieważ spotyka go wiele wpadek i wypadków, jak spadająca metalowa sztaba, potrącenie przez motor (co o wiele gorzej skończyło się dla motocyklisty) czy wypadek samochodowy. W końcu trafia do Kliniki Kurosaki, gdzie jednak nie zostaje długo. Ucieka wraz z duszą chłopca zaklętą w papudze. Ichigo i Rukia w końcu go znajdują, ale Kurosaki musi zanieść do domu ciężko chorą siostrę. Kuchiki dogania Sado i spotyka Hollowa.[1]

Bitwa Edytuj

O4 Rukia kontra Shrieker

Rukia naprzeciwko Shriekera

Shrieker uderza Shinigami i chwali ją, że nie jest z tych, co giną po jednym ciosie. Dziwi się również, że go widzi, więc pyta kim jest, Rukia kopie go z kolana w twarz i wypowiadania inkantacje, po czym używa Hadō 33. Sōkatsui, jednak nie rani Hollowa. Shrieker odkrywa, że jest ona Shinigami, ale jej czar był wyjątkowo słaby. Mówi, że już dwóch Shinigami przybyło aby odesłać chłopca do Soul Society, ale obaj skończyli jako jego kolacja. Rukia pyta czy ma na myśli duszę ukrytą w papudze, kiedy tak przytakuje, pyta czemu cały czas go prześladuje. Hollow odpowiada, że jeśli chce się dowiedzieć, ma być grzeczna i ma dać mu się pożreć.[2]

O5 Sado wyrywa sług na oczach Shriekera i Rukii

Sado używa słupa telefonicznego, by powalić Shriekera

Sado słyszy odgłosy ze strony, z której przybiegł. Yūichi Shibata mówi, że potwór, który ich gonił, zaatakował tamtą dziewczynę, która za nimi biegła. Chad postanawia iść po moc, ale chłopiec mówi, że to niebezpieczne, ponieważ ten nawet nie widzi duchów, więc nie będzie wiedział kiedy zaatakuje. Przybywa na miejsce i uderza Hollowa w twarz. Rukia jest zaskoczona i zastanawia się czy chłopak może widzieć duchy. Kiedy jednak wymachuje rękoma w powietrzu, stwierdza, że nie. Shrieker mówi, że myślał, że zjawił się ktoś silniejszy, ale to tylko ślepy traf. Zanim zdążył dokończyć, Chad znowu go uderza. Kuchiki zastanawia się jakim cudem go trafił, skoro zwykli ludzie nie słyszą ani nie widzą bytów duchowych.[3]

O5 Sado uderza Shriekera słupem telefonicznym

Chad wbija Shriekera w ziemię

Shrieker wzbija się w powietrze i naśmiewa się, że nic nie mogą mu zrobić. Rukia krzyczy do Sado, by uciekał, bo potwór umie latać. Chłopak rozpoznaje, że jest ona nową dziewczyną z jego klasy i pyta czy może zobaczyć duchy. Ta krzyczy, że nie czas teraz na takie dyskusje i rozkazuje mu uciekać, ponieważ na taka odległość na pewno go nie sięgnie. Chad wyrywa słup telefoniczny i pyta gdzie obecnie znajduje się potwór. Kuchiki kieruje go, dzięki czemu udaje im się.[4]

O5 Rukia patrzy na Sado wyswobadzającego się z artylerii Shriekera

Chad uwalnia się

Rukia mówi do leżącego Hollowa, że zaraz przybędzie ktoś, kto pozbędzie się go raz na zawsze. Jednak on zaczyna się śmiać i przypomina, że pokonał już jej dwóch poprzedników. Atakuje ich dziwnymi stworzeniami. Mówi, że Shinigami są bardzo prości, że zawsze jak któryś z nim walczy, jest przekonany, że on walczy w pojedynkę, ale tam naprawdę nie jest sam. Zastanawia się kogo pożreć najpierw, stwierdza, że chłopak wygląda mniej smakowicie, ale lepsze warto zostawić na później. Chad uwalnia się od stworzeń za pomocą własnych mięśni i atakuje na ślepo. Rukia krzyczy by uwolnił ją od tych kreatur. Uwalnia ją i znowu próbuje go trafić, jednak Shrieker znów zaczął latać. Kuchiki mówi, że ma pomysł.[5]

O5 Sado zamierza wyrzucić Rukię w powietrze

Sado przygotowuje się do wystrzelenia Rukii

Jej planem było wystrzelenie siebie samej przez Chada. Dziewczyna nakierowuje go i zostaje wyrzucona. Mówi Hollowowi aby się poddał. Ten udaje, że się poddaje, ale atakuje stworzeniami, które wypluwają pijawki. Przed upadkiem ratuje ją Sado. Kuchiki próbuje zdjąć z siebie pijawki, ale Shrieker tłumaczy, że one nie są zwykłe, a każda z nich jest sama w sobie celem. Następnie za pomocą języka wydaje dziwny dźwięk i pijawki zaczynają wybuchać jak bomby. Za pomocą jednej z kreatur, przynosi klatkę z papugą. Rukia ostrzega go aby się nie ruszał, bo gdy tylko zrobi jeden krok, ptak może zginąć.[6]

Następstwa Edytuj

O5 Ichigo ratuje Rukię przed Shriekerem

Ichigo przybywa

Dziewczyna zaczyna biegnąć i omijać pijawki. Po pewnym czasie jednak się zatrzymuje. Shrieker pyta czy już jej się znudziło, jednak ta odpowiada, że nie musi już uciekać, ponieważ Hollow w końcu ma z nim walczyć na poważnie. Niespodziewanie pojawia się Ichigo i krytykuje Rukię, jak ta wygląda. Następnie przedstawia się i mówi Shriekerowi, że jeśli chce pobawić się w berka z jednym z nich, to wybrał nie tą osobę co trzeba.[7]

Odniesienia Edytuj

  1. Manga Bleach; Rozdziały 7-8

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki