Fandom

Bleach Wiki

Rukia Kuchiki i Ichigo Kurosaki kontra Fishbone D

2251stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Rukia Kuchiki i Ichigo Kurosaki kontra Fishbone D jest pierwszą walką, w której uczestniczył Ichigo Kurosaki jako Shinigami.

Prolog Edytuj

Ichigo spotyka Rukię2.png

Rukia wyjaśniająca obowiązki Shinigami

Ichigo Kurosaki jest piętnastoletnim uczniem szkoły średniej, ma pomarańczowe włosy i brązowe oczy. Ma jedną nadzwyczajną zdolność: od dzieciństwa potrafi widzieć duchy. Pewnego wieczoru, tuż po walce z ojcem, do jego sypialni wlatuje wielki, czarny motyl. Zaraz za motylem pojawia się atrakcyjna kobieta ubrana w tradycyjny, czarny japoński strój, a u jej boku widoczna była katana. Kurosaki kopie tajemniczego intruza, myśląc, że jest włamywaczem, na co ona twierdzi, że jest Shinigami, bytem niewidzialnym dla zwykłych ludzi, i została wysłana z Soul Society na misję do Świata Ludzi. Ichigo nie wierzy i próbuje ją wypchnąć przez okno, lecz nieskutecznie. Zdenerwowana Shinigami używa zaklęcia, znanego jako Kidō, i obezwładnia ciało chłopaka. Wyjaśnia, że Bogowie Śmierci mają dwa obowiązki: wysyłać dusze, które zgubiły drogę, do Soul Society i oczyścić złe duchy zwane Hollowami. Wyczuwała w okolicy Hollowa, jednak teraz coś zagłuszało jej zmysły. Gdy owy potwór atakuje, Ichigo jako pierwszy słyszy ryk, a potem krzyk swojej młodszej siostry, Yuzu. Kurosaki zwraca się do czarnowłosej dziewczyny, aby go uwolniła, ale ona odmawia. Chwilę później do pokoju przychodzi jego młodsza siostra, która ostrzega o ataku. Pomarańczowo włosy przełamuje zaklęcie mimo ostrzeżeń Shinigami. Podnosi kij i wybiega z pokoju. Zastaje w kuchni zakrwawionego ojca i dziurę w ścianie, a w niej sylwetkę potwora.[2]

Bitwa Edytuj

Rukia cuts Fishbone.png

Rukia obcinająca ramię Fishbone'a

Wychodząc z domu, Ichigo, jest zdumiony widząc kształt Hollowa. Zgodnie z tym co powiedziała mu Shinigami, spodziewał się zobaczyć coś podobnego do człowieka, a nie 16 metrowego potwora z ohydną, białą maską przypominającą rybę. Mówi sobie, że się nie boi, widział już wiele duchów, a ten jest kolejnym z nich. Następnie, ku swojego przerażeniu, widzi Yuzu uchwyconą przez Hollowa, próbuje zaatakować, lecz zostaje trafiony przez jego ogromną pięść. Hollow próbuje znowu zaatakować, lecz Shinigami tnie mu prawe ramię w którym trzymał Yuzu. Potwór ryczy z bólu i puszcza dziewczynkę, która zostaje złapana przez swojego brata. Czarnowłosa mówi, że z jego rodziną będzie wszystko w porządku, jeśli nie pożre ich dusz. Kurosaki zwraca się do niej dlaczego zła dusza zaatakowała, na co ona wyjaśnia, że szukał dusz z dużą energią duchową. Mówi, że Ichigo jest pierwszym człowiekiem, którego spotkała, który ma na tylko wysoką energię, że potrafi zobaczyć Shinigami i przełamać Kidō.

Fishbone bites Rukia.png

Rukia chroniąca Ichigo swoim ciałem

Słuchając tego, Ichigo czuje się winny za ten atak i chce oddać się potworowi. Rozproszona Shinigami zostaje zaatakowana i rzucona w ścianę. Kurosaki postanawia walczyć z nim sam, Hollow atakuje, ale dziewczyna broni go własnym ciałem, a jej miecz przecina jego twarz. Ranny Hollow odsuwa się, a ciężko ranna Shinigami spada na ziemię. Mówi, że teraz, kiedy nie mogą walczyć, pozostaje czekać, aż zostaną zjedzeni.

Bleach 1pt5.png

Rukia przekazująca swoje moce Ichigo

Widząc cierpienie Ichigo, Shinigami oferuje mu sposób, aby ochronił swoją rodzinę. Mianowicie jedynym sposobem jest, aby został Shinigami. W tym celu należy przekłuć kataną, zwaną Zanpakutō serce chłopaka. Zyska on wtedy tymczasowe uprawnieniai moce, by pokonać Hollowa. Rukia wierzy, biorąc pod uwagę energię duchową Kurosakiego, że wszystko pójdzie zgodnie z planem i chłopak nie umrze. Muszą jednak spróbować, bo to ich jedyna nadzieja na uratowanie rodziny i pokonanie Hollowa. Ichigo się waha, ale słyszy głos Yuzu wymawiający jego imię we śnie. Kurosaki zdaje sobie sprawę, że jego rodzina go kocha i martwi się o niego nawet wtedy, kiedy jest w śmiertelnym niebezpieczeństwie. Prosi dziewczynę, by podała swój miecz. Ona mówi, że nie nazywa się Shinigami, tylko Kuchiki Rukia. Ichigo również się przedstawia i ma nadzieję, że nie będą to jego ostatnie słowa.

Fishbone oczyszczony.png

Ichigo oczyszczający Fishbone'a

Hollow odzyskał siły na tyle, aby znów zaatakować, zaczyna się zbliżać. Ichigo chwyta rękojeść miecza Rukii i przebija nim pierś. Potem widzimy, jak ręka Hollowa zostaje odcięta. Kurosaki pokazuje się w czarnym stroju, z ogromnym mieczem, długim jak jego ciało w ręku. Kuchiki jest wstrząśnięta, kiedy zauważyła, że oddała całą swoją moc, a nie jak zamierzała - połowę. Teraz zdaje sobie sprawę, że jej zmysły zostały wcześniej zagłuszone przez energię duchową Ichigo. Ona również podziwia jego ogromne Zanpakutō, co świadczy o ogromnym Reiatsu. Chłopak rozprawia się z Pustym, odcina jego lewą nogę w kolanie. Hollow potyka się i przewraca, Kurosaki mówi, że będzie żałował ataku na jego rodzinę, macha mieczem i przecina go na pół, powodując jego oczyszczenie.[3]

Następstwa Edytuj

Po utraceniu wszystkich mocy, Rukia nie może wykonywać swoich obowiązków, ani wrócić do Soul Society. Rejestruje się jako uczeń w szkole Ichigo, Liceum Karakura starając się uzyskać od niego pomoc walki z Hollowami i odsyłania dobrych dusz do Soul Society.[4]

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj

Wstęp Trylogii Śmierci: Śmierć i Truskawka
Uczestnicy Ichigo Kurosaki · Isshin Kurosaki · Karin Kurosaki · Yuzu Kurosaki · Rukia Kuchiki · Yasutora Sado · Orihime Inoue · Uryū Ishida · Don Kanonji · Grand Fisher · Yoruichi Shihōin · Kisuke Urahara · Tessai Tsukabishi · Ururu Tsumugiya · Jinta Hanakari · Kon · Byakuya Kuchiki · Renji Abarai · Fishbone D · Hexapodus · Acidwire · Shrieker · Demi-Hollow · Bulbous G · Numb Chandelier
Walki Rukia Kuchiki i Ichigo Kurosaki kontra Fishbone D · Ichigo Kurosaki kontra Hexapodus · Ichigo Kurosaki kontra Acidwire · Przeklęta Papuga · Rukia Kuchiki i Yasutora Sado kontra Shrieker · Ichigo Kurosaki kontra Shrieker · Incydent Zmodyfikowanej Duszy · Ichigo Kurosaki i Kon kontra Hollow-Stonoga · Ichigo Kurosaki kontra Grand Fisher · Ichigo Kurosaki i Don Kanonji kontra Demi-Hollow · Yasutora Sado kontra Bulbous G · Orihime Inoue kontra Numb Chandelier · Ichigo Kurosaki i Uryū Ishida kontra Menos Grande · Ichigo Kurosaki kontra Renji Abarai i Byakuya Kuchiki · Próba Szybu Rozpaczy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki