FANDOM

Taaaki zalążek.

Riyan (リャン, Ryan) to postać występująca w filmie Bleach: Memories of Nobody. Był członkiem grupy Dark Ones. Nosił parę zapakowanych rakiet na plecach.

Wygląd Edytuj

Riyan miał niebieskie oczy, nosił standardowy strój Dark Ones, chyba ze względu na swoją drugą pozycję miał srebrny haft na przedniej części uniformu, w przeciwieństwie do reszty, która ma czerwony. Na twarzy nosił fioletową maskę, która sięgała do jego policzków.

Osobowość Edytuj

Tak jak większość członków Dark Ones, Riyan wydawał się być dumny, pewny siebie i arogancki. Riyan był lojalny wobec Ganryū. Nigdy nie opuścił swoich towarzyszy w walce.

Historia Edytuj

Był jednym z członków buntowników z Domu Ryōdoji sprzed 1000 lat, którzy zostali wygnani do świata Dangai. O dziwo, grupie jakoś udało się uniknąć śmierci przez prąd płynący w Dangai i mieszkali tam przez wiele lat. To właśnie w tym świecie, Riyan wraz z resztą swojego klanu odkryła, że podążają tam duchy: Blanki. Dark Ones nauczyli się wykorzystywać je jako źródło energii dla własnych mocy, zbierać wszystkie informacje na ich temat i sformułować plan zemsty na Soul Society. Jakiś czas przed wydarzeniami z filmu odkryto, że klan Riyan przybył do Doliny Krzyku i tam nadal mieszkał.[1]

Fabuła Edytuj

Bleach: Memories of Nobody Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. Bleach: Memories of Nobody

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki