FANDOM

Rikū Togakushi (戸隠 李空, Togakushi Rikū) był żołnierzem 3. rangi w 3. Oddziale.[1] Jego kapitanem był Rōjūrō Ōtoribashi.

Wygląd Edytuj

Rikū miał jasne włosy związane z tyłu w długi koński kok. Miał lekko widoczne brwi. Nosił typowy uniform Shinigami.

Fabuła Edytuj

Soul Society Edytuj

Kiedy Ichigo i przyjaciele próbują dostać się do Seireitei za pomocą duchowej kuli Kūkaku Shiby, Rikū wraz z innymi patrzy na wydarzenie z niedowierzaniem.[2]

Tysiącletnia Krwawa Wojna Edytuj

R494 Riku zaatakowany

Rikū zaatakowany przez członka Wandenreich

Wraz z wicekapitanem Izuru Kirą i z innymi żołnierzami 3. oddziału, jest obecny przy jednym z filarów z niebieskimi płomieniami w czasie inwazji Wandenreich. Gdy członek Zespołu Wykrywania Reishi mówi im, że w środku filaru jest Quincy, Izuru zleca niższych rangą oficerom do ataku. Lecz Kira zostaje ciężko ranny po niespodziewanym ataku, zanim wykonał swój ruch. Rikū ostro krytykuje atak z zaskoczenia i mówi do pozostałych, aby skorzystać z Shikai. Pomimo uwolnienia, Quincy z łatwością pokonuje dwóch oficerów i pojawia się za nim przecinając go. W SRT zauważono, że jego reiatsu zniknęło.[3]

Zanpakutō Edytuj

Shunjin (春塵, Wiosenny Pył): Chociaż nie był dokładnie pokazany, wydaje się być zwykłą kataną.[4]

  • Shikai: Komendą uwalniającą jest Zawijaj w górę (巻きて昇れ, makite nobore). Jego miecz przemienia się w długi kij z kosą, w której krawędź tnąca jest w zewnętrznej części łuku.[4]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Manga Bleach; Rozdział 494, strona 9
  3. Manga Bleach; Rozdział 494, strony 8-15 i 19
  4. 4,0 4,1 Manga Bleach; Rozdział 494, strony 14-15

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki