FANDOM

Renji Abarai kontra Zabimaru jest walką, mającą miejsce w Sereitei, w czasie Rebelii Zanpakutō, pomiędzy wicekapitanem 6. Oddziału, Renjim Abarai, a duchem jego Zanpakutō. Ma miejsce jedynie w anime.

Prolog Edytuj

Renji approached by a figure

Renji staje naprzeciw tajemniczej postaci

Renji Abarai, poszukując jakichkolwiek wskazówek, dotyczących zniknięcia swojego kapitana, przemierza Seireitei. Z zamyślenia wyrywa go nieznany głos, który każe mu zawrócić. Do pierwszego głosu dołącza drugi. Renji próbuje zlokalizować ich właścicieli, ale ma z tym problemy. Jeden z głosów stwierdza, że jest zbyt głupi, by domyślić się, kim oni są. Renji patrzy na wysoką postać na schodach przed nim, nadal jej nie kojarząc, a ona stwierdza, że ignorancja jest niezmierzona.[1]

Zabimaru forms Shikai before Renji

Zabimaru przywołuje Shikai atakując Renjiego

Zza wysokiej postaci wychodzi mniejsza i pada pytanie, czy teraz je rozpoznaje. Obie idą w jego kierunku, a on nagle uzmysławia sobie, że są duchową formą jego Zanpakutō. Zabimaru pyta Renjiego, czy myślał nad tym , jak bardzo zawsze polega na ich mocy, ale ten nie odpowiada. Wyższa postać pyta Wężyka o jego opinię, ale ten ją ignoruje. Pawianica zdziela go za to po głowie. Renji wtrąca się w ich wymianę zdań, na co Zabimaru reaguje, pytając Shinigamiego, czy wydaje mu się, że wyjdzie z tego bez obrażeń. Następnie dodaje, że mają zamiar z nim skończyć. Pawianica i Wężyk chwytają się za ręce i przywołują formę Shikai Zabimaru. Abarai każe im zaczekać I pyta, co ich popycha do walki z nim, na co odpowiadają, że słyszeli głos, który kazał im podążać za instynktem.[1]

Bitwa Edytuj

Renji clashes with Snakey

Renji walczy z Wężykiem

Wężyk uderza swoim mieczem, ale Renji uchyla się przed ciosem. Jednocześnie Pawianica oplata wokół jego szyi łańcuch i odciąga go do tyłu. Pyta go, dlaczego nawet nie próbował wyciągnąć miecza, na co Abarai odpowiada, że nie ma w zwyczaju walczyć z dziećmi. Ponownie mówi, że nie ma powodu z nimi walczyć, na co Pawianica pyta, czy to będzie jego wymówką, kiedy zostanie pokonany. [1] Pawianica mówi dalej, że nie maja czasu na walkę ze słabeuszem i rzuca do przodu łańcuch Wężyka, co zaskakuje Abarai. Ułatwia to Wężykowi starcie się z Renjim, a siła uderzenia odpycha go do tyłu. Miecz Wężyka znika z jego dłoni, a materializuje się w ręku Pawianicy, która uderza Renjego tak mocno, że ląduje on na ścianie pobliskiego budynku. Abarai podnosi się ze sterty gruzu. Wywołuje to ekscytacją u Wężyka i Pawianica ponownie go karci. Wywołuje to między nimi sprzeczkę, którą w końcu przerywa Abarai. Shinigami oświadcza, że to on jest ich przeciwnikiem i powinni sobie odpuścić walkę między sobą. Wtedy Pawianica i Wężyk podają swojemu byłemu panu prawdziwy powód, dla którego postanowiły go opuścić, mówiąc, że nie miały zamiaru być tak słabe jak on. Renji w końcu postanawia stanąć do walki i przywołuje swój Shikai, ale bezskutecznie.[2]

Renji points his sword at Zabimaru

Pawianica złości Renjego groźbą, że zabije Rukię

Renji broni się przed atakującymi Pawianiacą i Wężykiem, którzy mają nad nim wyraźną a przewagę. Nie jest w stanie odbijać wszystkich ich ataków i ląduje na ziemi. Zostaje przez Pawianicę nazwany tchórzem, przypominając mu, że nie potrafił sam uratować Rukii, i przegrał swoje walki, zarówno z Ichigo Kurosakim, jak i z Byakuyą. Pawianica mówi, że może groźba zabicia Rukii, sprawi, że zacznie ich traktować na poważnie. Jednocześnie rusza do ataku, skutecznie odrzucając Renjiego do tyłu. Shinigami podnosi się i oświadcza im, że jeśli chcą stąd odejść, to tylko po jego trupie. Pawianica mówi mu, by przestał być taki uparty, bo już go przejrzeli na wylot. Dalej kontnuuje, mówiąc że Abarai boi się, że jeśli będzie z nimi walczył i ich zabije, to nieodwołanie straci moc swojego miecza. Pawianica pyta go, czy zdaje sobie sprawę, że to jest jego słabość. Węczyk w tym czasie chwyta i oplata Renjiego swoim ogonem. Stwierdza, że rzeczywiście Shinigami jest bezużyteczny i słaby, po czym uderza nim o ziemię. Pyta partnerkę, co teraz zrobią, a Pawianica każe mu zabić Renjiego. Wężyk materializuje Zabimaru w swojej dłoni i unosi nad głowę. Do Abarai wracają wspomnienia z poprzednich pojedynków i towarzysząca im potrzeba stawania się silniejszym. Myśli o Ichigo, który walczy, by chronić innych. Zastanawia się nad własnym powodem, dla którego walczy i myśli o chęci dorównania swojemu dowódcy, Byakuyi Kuchiki.[2]

Renji blocks Snakey's strike

Renji blokuje cios Wężyka

Renjiemu udaje się zablokować uderzenie Wężyka, bardzo go tym zaskakując i odrzucając od siebie. Abarai przyznaje, że może i jest jeszcze słaby, ale ma zamiar stawać się silniejszym. Mówi im, że powodem, dla którego walczy jest to, że ma wrogów, których musi pokonać. Oświadcza, że nie może sobie pozwolić na przegraną i ponownie przywołuje swoje Shikai, co tym razem mu się udaje.[2] Wężyk zostaje zmuszony do wycofania się, a Pawianica ostrzega go, by na siebie uważał. Oboje dostrzegają zmianę w zachowaniu Renjiego. Pawianica stwierdza, że chyba wreszcie znalazł motywację, by walczyć z nimi na poważnie. Pyta Abarai, czy myśli, że jest w stanie ich pokonać. Renji rzuca się na Pawianicę, a miecz znika z jej ręki i materializuje się w dłoni Wężyka, który blokuje atak Shinigamiego i wraca w pobliże partnerki. Pawianica ponownie komentuje umiejetności Renjiego i mówi, że wreszcie jego poziom jest satysfakcjonujący. Abarai odpowiada im, że doprowadzenie się do takiej formy kosztowało go dekady treningu i powinni o tym wiedzieć. Jednak dusze jego miecza stwierdzają, że tak czy inaczej na niewiele mu się to przyda, po czym, ku jego zaskoczeniu, uwalniają Bankai.[3]

Renji fends off Hihio Zabimaru

Renji walczy przeciwko Hihiō Zabimaru

Widząc minę Renjiego, Pawianica pyta, skąd jego zaskoczenie, skoro wie, że walczy z Zanpakutō. Odpala w jego kierunku Hikotsu Taihō, podnosząc chmurę pyłu wokół Renjiego, który po chwili ląduje na jednym z murów za jego plecami. Abarai uchyla się przed kolejnym uderzeniem Bankai, ale jest nadal ścigany. Renji próbuje atakować segmenty Bankai mieczem, ale nie przynosi to żadnych efektów. Ponawia ciosy, ale zostaje schwytany i zmaga się z kościaną szczęką Bankai. Shinigami upuszcza swój miecz, który wbija się w ziemię, a Pawianica stwierdza, ze jego Shikai nie ma szans przeciwko ich Bankai. Renji podnosi się i patrzy na nią, zdając sobie sprawę, że ma ona całkowitą rację. Pawianica powraca do Shikai i mówi mu, by nawet nie próbował szukać jakiegoś wyjścia z tej sytuacji, a on uzmysławia sobie, że może zrobić coś, czego się nie spodziewają. Uderza w nich Bakudō 4. poziomu, Hainawa, unieruchamiając ich, po czym atakuje Hadō 31. poziomu, Shakkahō.[3]

Renji breaks Zabimaru

Renji atakuje Zabimaru Shakkahō

Renji kontynuuje ataki Kidō, zmuszając przeciwników do obrony. Pawianica, uciekając, wbiega po ścianie i przyciąga do siebie Wężyka, każąc mu chwycić miecz Abarai, ale ten sam z siebie się rozpada. Pawianica zaczyna się śmiać i wraz z partnerem ponawiają ataki, napierając na Shinigamiego. Renji wypuszcza w ich kierunku mocne Shakkahō, które niszczy miecz Wężyka. Po chwili segmenty Zabimaru zaczynają unisić się w powietrzu, a Abarai aktywuje swoją technikę, Higa Zekkō. Atak przebija obie dusze jego Zanpakutō, co skutkuje utraceniem przez nie swojej cielesnej postaci i powróceniem do formy miecza.[3]

Następstwa Edytuj

Renji podchodzi do swojego Zankakutō, podnosi z ziemi i deklaruje, że może i jest wciąż słaby, ale jeśli wciąż będzie pracował nad tym, by stawać się silniejszym, kiedyś stanie się silny. Gdy zbiera się do odejścia słyszy głosy dusz jego Zanpakutō, które mówią, że nie jest takim złym wojownikiem i nigdy już nie zaryzykują powtórnej walki przeciwko niemu.[3]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 Anime Bleach, Odcinek 234
  2. 2,0 2,1 2,2 Anime Bleach, Odcinek 235
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 Anime Bleach, Odcinek 236

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki