FANDOM

Renji Abarai kontra Yylfordt Granz jest walką w Karakurze.

Prolog Edytuj

Po ataku pierwszych Arrancarów (Ulquiorra Cifer i Yammy Llargo), Renji wraz z pozostałymi Shinigami zostaje wysłany do Świata Ludzi do walki z Arrancarami.[1] W tym samym czasie, Grimmjow Jaegerjaquez zawiedziony tym, że Ulquiorra nie zdołał zabić Ichigo, udaje się na atak ze swoimi Fracción. Rozkazuje im zabić wszystkich, którzy posiadają nawet odrobinę Reiatsu.[2]

Każdy wyczuł swojego przeciwnika i udał się do walki z nim.[3] Kiedy Yylfordt przybywa, kpi z Di Roy Rinkera, że ten tak łatwo został pokonany.[4]

Bitwa Edytuj

Renji aktywuje Bankai i atakuje przeciwnika. Granz jednak z łatwością blokuje atak i rani Abarai w klatkę piersiową. Pyta czy to jest jego Bankai, ponieważ jest wicekapitanem i jednym z najsilniejszych w Gotei 13.[5]

Wkrótce z pomocą przybywają Ririn, Noba i Kurōdo. Ririn tworzy iluzje, podczas gdy Noba teleportuje Kurōdo przemienionego w Abarai. Yylfordt szybko unieszkodliwia Zmodyfikowane Dusze przy pomocy energii duchowej i Sonído.[6].

Ururu attacks Yylfordt

Ururu atakuje Yylfordta od tyłu

Jinta, with Ururu, attacks Yylfordt

Jinta atakuje Yylfordta

Kiedy Jinta Hanakari obserwuje walkę, zauważa, że Ururu nie śpi i jest pod wpływem hipnozy ze względu na wielką moc duchową Arrancara i stwierdza, że zmienia się w tryb zabójcy. Granz proponuje Renjiemu by już to zakończyli, jednak zostaje zaatakowany od tyłu i wystrzelony na dużą odległość przez Ururu. Pyta ją kim jest, na co dziewczyna odpowiada, że Arrancar jest zagrożeniem, a zagrożenia są wrogami, którzy są eksterminowani. Zadaje mu poważne rany i z łatwością unika ataków. Yylfordt postanawia uwolnić Resurrección. Przebija Ururu swoją kończyną i widząc zszokowaną twarz Abarai, tłumaczy, że to jest ich odpieczętowanie Zanpakutō.[7]

Kiedy odrzuca Ururu, zostaje zaatakowany przez Jintę, którego chce potraktować tak samo. Obrania go Renji i krzyczy by uciekał. Jednak w ten sposób sam staje się ranny. Yylford mówi, że udzieli mu tego zaszczytu i zdradzi swoje imię.[8] Chwilę potem, Rangiku Matsumoto otrzymuje z Soul Society zezwolenie na zdjęcie limitu. Renji stwierdza, że na to czekał i uwalnia swoją prawdziwą moc.[9]

Renji vs Ylford

Renji kontra Yylfordt

Yylfordt pyta co znaczy zniesienie limitu. Abarai tłumaczy, że na każdego kapitana i wicekapitana jest nakładane ograniczenie mocy, gdy wybierają się do Świata Ludzi, aby nie spowodować tam zbyt wielkich szkód, a teraz ich moc stała się pięciokrotnie większa. Renji rusza na przeciwnika swoim Bankai.[10] Shawlong Koufang wydaje rozkaz do odwrotu, ale zanim Granz zdążył uciec, Abarai używa Hikōtsu Taihō.[11]

Następstwa Edytuj

Yylfordt zostaje zabity przez technikę Renjiego.[12] Mężczyzna jest ciężko ranny i pada na ziemię. Stwierdza, że Arrancarzy są bardzo silni i życzy powodzenia Ichigo.[13]

Odniesienia Edytuj

  6. Anime Bleach; Odcinek 117, ma to miejsce jedynie w anime

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki